Freelance opdrachten

Interim Afdelingshoofd Leefomgeving

  • Gemeente 's-Hertogenbosch, Wolvenhoek 1
  • Gemeente Den Bosch
  • Gisteren

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

32

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 februari 2025

Einddatum

31 december 2025

Reageren voor

7 januari 2025

Opdrachtbeschrijving

Opdrachtomschrijving In verband met het vertrek van het afdelingshoofd, zoekt de opdrachtgever tijdelijk een interim afdelingshoofd Leefomgeving bij de sector Stadsontwikkeling. Je geeft leiding, samen met 3 teamcoördinatoren (functionele aansturing van de teams) aan ongeveer 50 betrokken medewerkers binnen het ruimtelijk vakgebied van mobiliteit, openbare ruimte (groen en blauw) en milieu/duurzaamheid. Daarnaast werk je samen met de sectordirecteur en de andere managers binnen het Sector Management Team. Daarnaast zal het interim afdelingshoofd verantwoordelijk zijn voor de volgende actuele afdelingsspecifieke thema’s: - De nadere uitwerking van de samenwerking (rol- en taakverdeling) met de sector Stadsbeheer, inclusief het opstellen van de meerjarenprogrammering Openbare ruimte en Mobiliteit. - Het versterken van de samenwerking in de 3 teams van de afdeling, en het komen tot adviezen over het beheersen van de werkdruk. - Het inrichten van projectsturing rondom de lopende portefeuille mobiliteits- en openbare-ruimte-projecten. - Sturing op het implementeren van milieu- en duurzaamheidsbeleid binnen de stedelijke programmering. Daarnaast schuif je regulier aan bij de verschillende portefeuillehouders overleggen op de thema’s van de afdeling. KANDIDAATOMschrijving De opdrachtgever zoekt een ervaren manager binnen het ruimtelijk werkveld. Je hebt: - Kennis van en ruime ervaring met het ruimtelijk werkveld. Bij voorkeur gewerkt in een gemeentelijke context. - Een afgeronde WO-opleiding; bij voorkeur in het ruimtelijk domein, of gerelateerd aan openbare ruimte, verkeer, mobiliteit of milieu of bestuurskunde. Je bent mensgericht, politiek en omgevingssensitief, verbindend en resultaatgericht. Je beschikt over de volgende competenties: - Samenwerkings- en mensgericht. - Politiek-bestuurlijke sensitiviteit. - Helikopterview. - Goede communicatieve vaardigheden. INTERVIEWPLANNING De interviews vinden plaats op dinsdag 14 januari 2025 van 13:00 tot 16:00 uur. TOELICHTING OP ROOSTER Inhuur voor 32 uur per week. Werktijden en werkdagen worden in overleg bepaald. DIENSTENCATEGORIE Andere diensten CPV CODE 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging BIJLAGEN Algemene voorwaarden inhuur derden 2017 (10).pdf Specifieke voorwaarden inhuur derden gemeente 's-Hertogenbosch (9).pdf EISEN Opleiding Afgeronde WO opleiding. Dit blijkt uit het CV. Werkervaring Minimaal 5 jaar ervaring als leidinggevende. Dit blijkt uit het CV. Werkervaring Minimaal 2 jaar werkervaring in een politiek-bestuurlijke context. Dit blijkt uit het CV. Referentie Twee representatieve referenties (als bijlage toevoegen). Referentie vereist GEVRAAGDE DOCUMENTEN Aanleveren na gunning Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
management, ruimtelijke ordening, milieu, duurzaamheid, mobiliteit