Freelance opdracht

Inkoopadviseur PPO ICM ZN 2

  • Den Bosch, Tilburg en Roermond (hybride)
  • Rijkswaterstaat
  • 20 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief ?

110.75

Uren per week ?

36

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 november 2024

Einddatum

1 november 2025

Reageren voor

30 oktober 2024

Opdrachtbeschrijving

Voor een tweetal clusters is de opdrachtgever op zoek naar een inkoopadviseur voor 36 uur per week ter versterking van de contractteams. Je werkzaamheden zullen verdeeld zijn over meerdere clusters. De clusters, die meerdere contracten kunnen omvatten, werken volgens het standaard Integraal Project Managementmodel (IPM) waarbij een contractmanager leidinggeeft aan een contractteam. Jij fungeert binnen het contractteam als Inkoopadviseur voor projecten die zich zowel in de contractvoorbereidingsfase, aanbestedingsfase als uitvoeringsfase bevinden. JE TAKEN - Opstellen van een heldere inkoopvisie met inachtneming van de geldende wet- en regelgeving, zoals de Aanbestedingswet en de Gids Proportionaliteit. - Toepassen van de juiste jurisprudentie en het vroegtijdig signaleren van mogelijke risico’s en kansen. - Opstellen van inkoopplannen en het inrichten en begeleiden van het aanbestedingsproces. - Adviseren over de naleving van het contract, contractwijzigingen en kwaliteitstoetsen. - Fungeren als betrouwbare sparringpartner voor alle betrokkenen, zoals de opdrachtgevers, projectteams en contractmanagers. - Zorgdragen dat inkopen en contracten voldoen aan de kaders, richtlijnen en randvoorwaarden. - Nauw samenwerken met de verantwoordelijke contractmanagers en hen bijstaan met advies over contractwijzigingsvoorstellen of claims. - Zorgdragen voor de juiste verantwoording en vastlegging in systemen zoals SAP, Hummingbird en de VtW-registratietool (GRIP). GEZOCHT PROFIEL - Minimaal 5 jaar aantoonbare kennis van en werkervaring met het inkoopproces. - Minimaal een afgeronde HBO-opleiding. - Opleiding op het gebied van inkoop (zoals bijvoorbeeld NEVI of gelijkwaardig). - Ervaring met het zelfstandig begeleiden van een Europese aanbesteding. WENSEN - Ervaring bij de (Rijks)overheid in uitvoerende en adviserende werkzaamheden in het inkoopproces. - Kennis en ervaring met contractvormen zoals D&C-contracten en raamovereenkomsten. - Aantoonbare kennis van en ervaring met systemen zoals SAP, Grip, Hummingbird en/of TenderNed. MEEST ESSENTIËLE COMPETENTIES - Organisatiesensitiviteit. - Netwerkvaardigheid. - Overtuigingskracht. - Accuraat. - Oplossingsgericht. - Anticiperend vermogen. - Openstaan voor ontwikkelingen. ARBEIDSVOORWAARDEN Interesse? Stuur dan uiterlijk 30 oktober 2024, voor 14:45 uur je recente CV in Word-formaat, inclusief een onderbouwing van de eisen en wensen (als voorblad) en je all-in uurtarief excl. BTW. Bandbreedte tarief: € 97,50 / € 110,75. Er is een optie tot verlenging: Ja, 2x maximaal 12 maanden na afloop van de initiële opdracht. BIJZONDERHEDEN AVG - Geen foto. - Geen persoonsgegevens zoals (mail)adres, telefoonnummer, geboortedatum, nationaliteit of LinkedIn. - Geen leveranciersgegevens mogen zichtbaar zijn op het format. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
inkoop, projectmanagement, overheid, contractbeheer