Freelance opdrachten

Inkoopadviseur

  • Stadskantoor
  • Gemeente Den Bosch
  • 39 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief ?

115

Uren per week ?

24

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

13 april 2025

Einddatum

31 december 2025

Reageren voor

30 maart 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever is op zoek naar een ervaren inkoopadviseur voor een uitdagende ZZP opdracht in de regio 's-Hertogenbosch. Als inkoopadviseur ga je zelfstandig meerdere aanbestedingstrajecten uitvoeren ter ondersteuning van het vaste team. De trajecten variëren van meervoudig onderhands tot Europees en worden in overleg toegewezen. Per traject volgt een intake waarbij doorlooptijd, tijdsbesteding en begeleiding worden besproken. JE TAKEN - Zelfstandig uitvoeren van 4 tot 12 aanbestedingstrajecten. - Begeleiden van het gehele aanbestedingsproces van intake tot gunning. - Adviseren van de organisatie over inkoopprocedures en juridische aspecten. - Samenwerken met inkoopcollega's en andere betrokkenen binnen de organisatie. - Enthousiasmeren en overtuigen van stakeholders. - Creatief en resultaatgericht werken om de beste resultaten te behalen. - Mondeling en schriftelijk goed uitdrukken en helder advies geven. - Plannen, organiseren en probleemoplossend werken. GEZOCHT PROFIEL - Afgeronde HBO-opleiding met een diploma Conducto, Nevi 2 publiek of een andere relevante inkoopdiploma, of minimaal 5 jaar brede praktijkervaring als inkoopadviseur in de publieke sector. - Minimaal 10 Europese aanbestedingstrajecten voor diensten en/of leveringen zelfstandig doorlopen als hoofdprocesleider. - Minimaal 5 aanbestedingstrajecten voor werken op BPKV zelfstandig uitgevoerd als hoofdprocesleider. - Ervaring met het gebruik van verschillende MS Office-producten ter ondersteuning van je werkzaamheden. - Klantgericht, accuraat, planmatig en goed met deadlines kunnen omgaan. - Goede luister-, analyse- en adviesvaardigheden. - Resultaatgericht en communicatief vaardig (zowel mondeling als schriftelijk). - Netwerker, proactief, klantgericht, omgevingsbewust, politiek sensitief en toont eigenaarschap. WERKTIJDEN EN LOCATIE - Minimaal 24 uur per week. - Werkdagen in overleg. - Werkzaamheden grotendeels op locatie te 's-Hertogenbosch, thuiswerkdagen in overleg. INTERVIEWPLANNING De gesprekken vinden plaats op maandag 07 april 2025 in de middag. Uitnodigingen voor het gesprek worden uiterlijk woensdag 02 april 2025 in de namiddag verzonden. GEVRAAGDE DOCUMENTEN - Referenties van 2 verschillende opdrachtgevers (aanleveren bij interview). - Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) en Verklaring Omtrent het Gedrag (na gunning). Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
inkoop, consulting, juridisch, zakelijke dienstverlening