Inkomensbegeleider
- Nederland
- Gemeente Oude IJsselstreek
- 13 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
19 mei 2025
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
14 april 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven inkomensbegeleider voor een tijdelijke freelance opdracht in verband met vervanging van zwangerschaps- en ouderschapsverlof. Werk je graag in een dynamische omgeving en heb je ervaring met caseloadbeheer en de Participatiewet? Lees dan verder! JE TAKEN - Beoordelen of inwoners in aanmerking komen voor inkomensondersteuning. - Fungeren als vast aanspreekpunt voor de inwoner van aanvraag tot beëindiging. - Herkennen van complexe hulpvragen en inschakelen van juiste partners. - Samenwerken met andere inkomensbegeleiders, loopbaanbegeleiders en collega’s. - Bewaken van de rechtmatigheid van de uitvoering van de Participatiewet. - Zorgdragen voor snelle en goed beargumenteerde afhandeling in rapportages en beschikkingen. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als inkomensbegeleider. - Je hebt ervaring met Suite en kunt dit duidelijk benoemen in je cv. - Je hebt ervaring met het opstellen van rapportages en beschikkingen. - Je beschikt over een hbo bachelor diploma. - Je hebt kennis van actuele wet- en regelgeving omtrent de Participatiewet. - Je hebt ervaring met het zelfstandig beheren en werken aan een caseload. COMPETENTIES - Positief ingesteld. - Integer. - Accuraat en oog voor detail. - Leiderschap. - Empathisch. - Praktisch ingesteld en in staat om veel werk te verzetten. - Zelfstandig. - Flexibel. - Collegiaal. - Goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden. WERKTIJDEN EN LOCATIE - De opdracht betreft twee dagen per week fysiek aanwezig op kantoor, van 8.30-17.00 uur. - Werkdagen zijn maandag, woensdag en donderdag, plus een halve dag naar keuze. - Hybride werken is mogelijk in overleg. SELECTIEPROCES Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen. Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2. Stap 2: Selectie van 10 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd. Flextender selecteert de 10 beste kandidaten op basis van de gunningscriteria. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek. De opdrachtgever beoordeelt de cv’s en nodigt de beste kandidaten uit voor een gesprek. Stap 4: Selectiegesprek. De opdrachtgever voert gesprekken met de geselecteerde kandidaten om te toetsen of zij voldoen aan het profiel. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste voldoet aan het profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). - De opdrachtgever vraagt om een Geheimhoudingsverklaring. - De opdrachtgever vraagt om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA). - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet dit in het handelsregister geregistreerd zijn als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). PLANNING - De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 18 april 2025, vanaf 11.45 uur. - Uiterlijk op woensdag 16 april 2025 worden de uitgenodigde kandidaten geïnformeerd. - De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 14 april 2025, 09.00 uur. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.