Inhuurspecialist DAS
- Nijmegen
- Gemeente Nijmegen
- 8 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 februari 2024
Einddatum
31 juli 2024
Reageren voor
27 januari 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever streeft ernaar om een wendbare en resultaatgerichte organisatie te zijn waarin de opgaven van de stad centraal staan. De HR-dienstverlening die daarbij voor ogen staat, is gericht op de gemeentebrede opgaven en op het verbeteren van de ambtelijke organisatie. Omdat de flexibele schil steeds verder groeit, zoekt de organisatie tijdelijk een enthousiaste en gedreven kandidaat die komt versterken op het gebied van inhuur van tijdelijk personeel via DAS-procedures. Daarnaast zijn er de komende tijd een aantal uitdagingen waarbij extra expertise nodig is: - Inhuurdesk samenbrengen qua Inhuur en DAS, werkprocessen verbeteren en uitrollen; - Door de handhaving op de wet DBA zal er extra aandacht besteed moeten worden aan de omschrijving van de opdrachten en signaleren van knelpunten bij de inhuur van ZZP'ers; - Kennisborging inhuur ZZP irt wet DBA; - Onlangs is er ook een compliancy-project gestart omtrent dossiervorming. De kandidaat zal hier ook een rol spelen door een efficiënte werkwijze uit te rollen; - Binnenkort krijgt de opdrachtgever te maken met de implementatie van een nieuw inhuurplatform waar ondersteuning bij nodig is en het opzetten van een verbeterde rapportagefunctionaliteit. Mede hier aangekoppeld dient de kandidaat een plan te voorzien om de inhuur te centraliseren en nieuwe werkprocessen op te stellen en uit te rollen. VERANTWOORDELIJKHEDEN - Je brengt de inhuur van personeel (Inhuur en DAS) samen onder één inhuurdesk; - Je zorgt voor een gedegen kennisoverdracht om de collega’s van inhuur futureproof te krijgen op het gebied van externe inhuur; - Je adviseert en begeleidt de collega’s van de inhuur in hoe zij in gesprek met de opdrachtgever bepalen hoe de opdracht het beste uitgezet kan worden om de juiste kandidaat te vinden; - Samen met je DAS-collega beheer je de DAS-opdrachten van de gemeente, de Groene Metropool Regio Arnhem-Nijmegen (GMR) en de werkorganisaties IRVN en WBRN (MGR); - Je treedt op als adviseur naar de organisatie: je adviseert leidinggevenden en projectleiders over inhuurvraagstukken, het inhuurproces en hoe Europese aanbestedingstrajecten (DAS) op het terrein van de inhuur van personeel worden georganiseerd; - Extra aandacht besteden aan het op de juiste manier inrichten en uitvoeren van de Wet DBA richting de interne organisatie; - Samen met je opdrachtgever bepaal je hoe de opdracht uitgezet wordt om de juiste kandidaat te vinden; - In voorkomende gevallen overleg je met Inkoop en/of Juridische Zaken over de te volgen strategie; - Je begeleidt, adviseert en ondersteunt de opdrachtgever gedurende het gehele inhuurproces van A tot Z; - Je beoordeelt, samen met je opdrachtgever of een collega (het 4-ogen-principe), de aangeboden offertes op inhoud; - Je maakt een eerste selectie en adviseert je opdrachtgever hierin; - Je draagt zorg voor de rechtmatigheid van het proces en adviseert de manager hierin; - Je hebt contact met leveranciers van personeel over alle voorkomende zaken; - Je signaleert, coördineert en bewaakt de voortgang en kwaliteit van het proces en vervolgacties en werkt aan een continue verbetering hiervan; - Je bent verantwoordelijk voor 100% compliancy op dossiervorming dat omgezet gaat worden naar een nieuw proces. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt ervaring met inhuur en DAS-procedures; - Je hebt kennis van de Wet DBA en weet deze juist toe te passen; - Je bent communicatief sterk en kunt goed adviseren en begeleiden; - Je hebt ervaring met projectmanagement en kunt werkprocessen verbeteren en uitrollen; - Je bent resultaatgericht en hebt oog voor detail; - Je kunt goed samenwerken met verschillende afdelingen en stakeholders. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.