Freelance opdracht

Inhuur medewerker adresonderzoek

  • Apeldoorn
  • Gemeente Apeldoorn
  • 20 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

24

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 januari 2025

Einddatum

30 juni 2025

Reageren voor

4 november 2024

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een uitdagende ZZP opdracht in het sociale domein. Jij komt te werken in een team met 55 collega's dat bekend staat om zijn hoge sociale betrokkenheid en de wil om elke uitdaging aan te gaan. Bij deze organisatie werk je niet alleen aan een optimale dienstverlening voor inwoners en ondernemers, maar ook aan jezelf. Met volop kansen voor ontwikkeling, is dit een ambitieuze organisatie. Een dichte deur kom je hier niet gauw tegen, betrouwbare en innovatieve collega's wel! JE TAKEN - Adresonderzoeken uitvoeren (melding, starten adresonderzoek, voornemen, besluiten, uitschrijven). - Terugmeldvoorziening (TMV, extern) en terugmeldformulier (intern) beheren. - Mailbeheer en onderzoek uitvoeren. - Briefadressen beheren (aanvragen goedkeuren, weigeren, besluiten, periodiek aanschrijven) (verblijf & adres). - Periodiek eigenaren van leegstaande panden aanschrijven. - Periodiek eigenaren van kamerbewoningspanden aanschrijven. - Voorbereidende werkzaamheden voor BRP-toezichthouder (LAA, Vitale Vakantieparken, controle kamerbewoningspanden). - Uitzoekwerkzaamheden voor BAG. - Deelnemen aan interne overleggroepen (BRP-toezichthouder, BAG, Sociaal Domein, wijkteam, wijkagent). - Verhuismutaties verwerken: Binnen verhuizingen, intergemeentelijke verhuizingen, emigratie. Van alle bovengenoemde taken is het beoordelen, behandelen en afhandelen van adresonderzoeken en de administratieve verwerking ervan het meest belangrijk. Adresonderzoek doe je door middel van: - Analyseren van informatie uit diverse systemen en aanschrijven van betrokkenen. - Telefonisch contact leggen met burgers om de juiste adresinformatie te achterhalen. - Nemen van beslissingen bij het beëindigen van een dossier. - Telefonische beantwoording van vragen van burgers en/of collega's. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt ervaring met adresonderzoeken en administratieve taken. - Je bent analytisch sterk en kunt informatie uit diverse systemen verwerken. - Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling. - Je bent proactief en kunt zelfstandig werken. - Je hebt affiniteit met het sociale domein en gemeentelijke organisaties. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
administratie, overheid, sociaal werk, gemeente