Inhuur medewerker adresonderzoek
- Apeldoorn
- Gemeente Apeldoorn
- 21 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
24
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 januari 2025
Einddatum
30 juni 2025
Reageren voor
4 november 2024
Opdrachtbeschrijving
ZZP'er gezocht voor een uitdagende opdracht bij een gemeente. JE TAKEN - Adresonderzoeken uitvoeren (melding, starten adresonderzoek, voornemen, besluiten, uitschrijven). - Terugmeldvoorziening (TMV, extern) en terugmeldformulier (intern) beheren. - Mailbeheer en onderzoek uitvoeren. - Briefadressen goedkeuren, weigeren, besluiten en periodiek aanschrijven (verblijf & adres). - Eigenaren van leegstaande panden periodiek aanschrijven. - Eigenaren van kamerbewoningspanden periodiek aanschrijven. - Voorbereidende werkzaamheden voor BRP-toezichthouder (LAA, Vitale Vakantieparken, controle kamerbewoningspanden). - Uitzoekwerkzaamheden voor BAG. - Deelnemen aan de interne overleggroep (BRP-toezichthouder, BAG, Sociaal Domein, wijkteam, wijkagent). - Verhuismutaties verwerken: Binnen verhuizingen, intergemeentelijke verhuizingen, emigratie. Van alle bovengenoemde taken is het beoordelen, behandelen en afhandelen van adresonderzoeken en de administratieve verwerking ervan het meest belangrijk. Adresonderzoek doe je door middel van: - Analyseren van informatie uit diverse systemen en aanschrijven van betrokkenen. - Telefonisch contact leggen met burgers om de juiste adresinformatie te achterhalen. - Nemen van beslissingen bij het beëindigen van een dossier. - Telefonische beantwoording van vragen van burgers en/of collega’s. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt ervaring met adresonderzoeken en administratieve taken. - Je bent communicatief vaardig en klantgericht. - Je kunt goed analyseren en bent nauwkeurig in je werk. - Je hebt affiniteit met gemeentelijke processen en systemen. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.