Freelance opdrachten

Incidentmanager

  • Utrecht
  • NS (Nederlandse Spoorwegen)
  • Meer dan een jaar geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief ?

75.00

Uren per week ?

36

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 februari 2024

Einddatum

2 augustus 2024

Reageren voor

Niet opgegeven

Opdrachtbeschrijving

Bent u als freelancer toe aan een nieuwe uitdagende opdracht binnen de IT-sector of is uw organisatie op zoek naar een ervaren ZZP'er? Dan is de onderstaande vacature wellicht interessant voor u. De opdrachtaanbieder is op zoek naar een gedreven freelancer die met expertise en daadkracht bijdraagt aan het vlekkeloos laten verlopen van IT dienstverlening. Als kritische schakel binnen de afdeling IT bent u verantwoordelijk voor het tijdig signaleren en oplossen van incidenten, waardoor u direct impact heeft op de continuïteit en kwaliteit van de services. Dit ga je doen: - Proactief de kwaliteit van incident-, problem-, change-, en configuratiebeheer bewaken en waar nodig bijsturen. - Regie voeren op de afhandeling van incidenten, inclusief het aansturen van leveranciers en oplosgroepen. - Verantwoordelijk voor het opstellen en analyseren van rapportages over incidenten en het adviseren van het management over verbeteringen en escalaties. - Dagelijkse afstemming en evaluatie van het proces en de resultaten met collega's. - Bijdragen aan de opvolging van aanbevelingen uit Day After Calls (DAC) en Root Cause Analysis (RCA) van grote incidenten. - Structureel overleggen met collega's over incidenten, evaluaties en verbetermaatregelen. Hier ga je werken: U wordt onderdeel van team IPCC (Incident, Problem, Change & Configuration) binnen de Centrale Platform Organisatie (CPO) van de opdrachtaanbieder. Het team bestaat uit twaalf collega’s die de operationele ITIL-beheer processen beoordelen en verbeteren. Dit zijn de eisen: - Afgeronde HBO of WO opleiding in de richting van IT. - Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in IT beheer binnen grote organisaties. - Kennis van projectmanagement methodieken, waaronder ITIL, Prince II, DevOps en SaFe. - Sterk in verbinding maken en stakeholdermanagement. - Resultaatgericht, initiatiefrijk en sterk in het behouden van overzicht. - Goed ontwikkeld organisatiebewustzijn. - Bekend met Agile/Scrum en sterke communicatieve vaardigheden. Let op: deze ZZP opdracht bevat een rooster voor een 24x7 escalatiedienst en vergoedingen voor wachtdiensten zijn verwerkt in het all-in uurtarief. De opdrachtaanbieder is op zoek naar een ZZP'er die zijn expertise wil inzetten en daarmee een cruciale rol speelt in het hart van de IT-operatie. Bent u klaar voor deze verantwoordelijke en dynamische opdracht? Reageer dan nu en zorg samen voor een ongeëvenaarde dienstverlening!

Bekijk externe opdracht