Freelance opdrachten

HR Medewerker

  • Delft
  • Zuid-Holland Bereikbaar
  • 21 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

32

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

2 januari 2025

Einddatum

31 december 2025

Reageren voor

Niet opgegeven

Opdrachtbeschrijving

HR MEDEWERKER GEZOCHT VOOR FREELANCE OPDRACHT DE OPDRACHT De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer die als HR Medewerker aan de slag wil gaan. Deze organisatie speelt een cruciale rol in het verbeteren van de bereikbaarheid en leefbaarheid in Zuid-Holland door samen te werken met toonaangevende partijen zoals het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat, Rijkswaterstaat en de Provincie Zuid-Holland. Met een team van ongeveer 100 professionals, waarvan 30 vaste krachten en 70 flexibele experts, zorgt de organisatie ervoor dat Zuid-Holland optimaal bereikbaar blijft, zelfs tijdens werkzaamheden. Daarnaast draagt de organisatie bij aan de transitie naar duurzame mobiliteit. JE TAKEN - Bijhouden en actualiseren van HR contractdossiers. - Verwerken van in- en uitdiensttredingen, mutaties en andere relevante gegevens in het HR-systeem (AFAS). - Assisteren bij het opstellen van vacatureteksten. - Eerste aanspreekpunt voor sollicitanten. - Coördineren van sollicitatiegesprekken. - Coördineren en faciliteren van introductieprogramma's voor nieuwe medewerkers. - Zorgen voor de voorbereiding van de benodigde materialen, werkplek en IT-middelen voor nieuwe medewerkers. - Samenwerken met andere afdelingen om een vloeiende integratie van nieuwe medewerkers te waarborgen. - Bewaken van de voortgang en feedback verzamelen over het onboarding-proces om continue verbetering te bevorderen. - Ondersteunen en informeren van nieuwe medewerkers over bedrijfscultuur, waarden, beleid en procedures. - Coördineren van het proces voor medewerkers die de organisatie verlaten. - Zorgen voor het tijdig inzamelen van bedrijfseigendommen. - Samenwerken met de IT-afdeling om de toegang tot bedrijfssystemen en -toepassingen te deactiveren. - Organiseren en faciliteren van exit-interviews om feedback te verzamelen over de ervaringen van de medewerker binnen de organisatie. - Bewaken van de naleving van eventuele contractuele verplichtingen bij het vertrek van medewerkers (zoals tijdig uren boeken). - Advies geven over en ondersteunen bij eventuele overdrachtsprocedures. - Fungeren als eerste aanspreekpunt voor medewerkers voor HR-gerelateerde vragen. - Ondersteunen bij interne communicatie met betrekking tot HR-beleid, procedures en updates. - Assisteren bij HR-projecten zoals ZHBeter! GEZOCHT PROFIEL - Minimaal een afgeronde MBO opleiding in de richting van HRM. - 5-10 jaar ervaring in een soortgelijke functie is een pré. - Kennis van HR-systemen, MS Office en AFAS. - Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling. - Proactief, oplossingsgericht en beschikt over een hoge mate van discretie. - Goede beheersing van de Nederlandse taal. WAT WORDT GEBODEN - Twee posities vacant: 32 en 16-urige werkweek. - Hybride werken met touchpoints in Delft en/of Rotterdam. - Inhuur voor minimaal 1 jaar. - Een laptop van de opdrachtgever in bruikleen. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
HR, administratie, recruitment, ondersteuning, communicatie