Freelance opdrachten

Functioneel beheerder

  • Arnhem
  • Gemeente Arnhem
  • 98 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

32

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

2 januari 2025

Einddatum

30 juni 2025

Reageren voor

13 december 2024

Opdrachtbeschrijving

Arnhem wil zich verbeteren en versnellen op het gebied van haar digitale dienstverlening en digitalisering. Voor Burgerzaken zijn we gericht op moderne dienstverlening waarin de klantvraag centraal staat. We digitaliseren processen en bieden e-diensten aan. Goed functioneel beheer is van groot belang. Op korte termijn zoekt de opdrachtgever een functioneel beheerder die het team komt versterken met kennis en ervaring op het gebied van burgerzaken. Welke nieuwe ontwikkelingen zijn wenselijk, belangrijk, noodzakelijk en ook haalbaar? Dankzij jouw kennis, enthousiasme en vermogen om mee te denken in kansen zorg je dat we daadwerkelijk verder komen met onze innovatiewensen. Je kent de werkprocessen en de behoeften van de gebruikers. Onze inwoners en medewerkers van Burgerzaken. Je signaleert en ondersteunt bij incidenten en wijzigingen in het applicatielandschap en werkt zowel zelfstandig als in projecten samen met onder andere informatiemanagers, collega functioneel beheerders, applicatiebeheerders, projectleiders en onze opdrachtgevers. Je zorgt ervoor dat gebruikers onze systemen optimaal kunnen inzetten bij de taken die zij uitvoeren. Dit gaat zowel om collega’s als onze inwoners. Je adviseert superusers en geeft optimale gebruikersondersteuning. Je denkt mee over complexe vraagstukken, je zorgt voor creatieve oplossingen. Zo houd je je werk uitdagend en afwisselend. Wanneer zich een probleem voordoet of als er bepaalde gebruikerswensen zijn, draag jij graag bij aan de juiste oplossing en een aanpassing in het werkproces. De afdeling Informatie is verantwoordelijk voor de tactische en strategische sturing van de informatiehuishouding van de gemeente Arnhem. De afdeling adviseert de directie, het cluster- en programmamanagement, de wijkteams leefomgeving en de verbonden partijen. De afdeling kenmerkt zich door een team van 60 professionals. Het gaat daarbij om diverse expertises, zoals privacy & security, informatiemanagement, informatieanalyse en – duiding (met behulp van dashboards, monitoring, onderzoeken), informatie-architectuur en het functioneel beheer van onze bedrijf kritische applicaties. Je maakt deel uit van het team Functioneel Beheer voor Burgerzaken. OPDRACHT - Beheer en inrichting applicatie - Het implementeren van (applicatie) wijzigingen - Testen van systemen - Ook ken je de kant van gebruikersbeheer en bent in staat incidenten en verzoeken af te handelen - Het uitvoeren van, voor het project benodigde, updates en anders inrichten van systemen als inhoudelijk experts - Het leveren van input voor onze service level agreements (SLA) VERANTWOORDELIJKHEDEN - Verantwoordelijk voor beheer en implementatie - Verbindende rol tussen gebruiker en de afdeling - Het geven van trainingen, cursussen en het aanpassen van werkbeschrijvingen Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
IT, overheid, beheer, digitalisering