Frontoffice Medewerker Burgerzaken
- Ede
- Gemeente Ede
- Vandaag
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
15 maart 2025
Einddatum
15 juli 2025
Reageren voor
Niet opgegeven
Opdrachtbeschrijving
Gemeente Ede, een groeiende gemeente met een gedreven ambitie en diverse uitdagingen, biedt een thuis aan meer dan 120.000 inwoners. De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor de functie van medewerker Frontoffice Burgerzaken. Als medewerker Frontoffice Burgerzaken ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse afhandeling van een breed scala aan verzoeken van onze inwoners. JE TAKEN - Het aanvragen en verstrekken van paspoorten, ID-kaarten, rijbewijzen, uittreksels uit het geboorteregister en VOG's. - Het afhandelen van meldingen van verhuizingen en emigraties. - Het legaliseren van handtekeningen. - Nauwgezette administratieve verwerking van deze aanvragen. Deze functie is enorm afwisselend, inhoudelijk en mensgericht. De dynamiek van de functie vraagt om flexibiliteit, aangezien je te maken krijgt met diverse mensen, achtergronden en verzoeken. Je vermogen om vlot te schakelen tussen verschillende taken, je in te leven in diverse situaties en hier adequaat mee om te gaan, maken jou waardevol in deze uitdagende en afwisselende rol. VERANTWOORDELIJKHEDEN Je zult je onder andere gaan focussen op de volgende werkzaamheden: - Het aanvragen en uitreiken van rijbewijzen en reisdocumenten. - Het verstrekken van uittreksels en verklaringen. - Gegevensverstrekking. - Het verwerken van verhuizingen. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.