Financieel Administrateur implementatie AFAS ERP
- Apeldoorn
- Het Kadaster
- 21 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 maart 2025
Einddatum
28 februari 2026
Reageren voor
10 februari 2025
Opdrachtbeschrijving
LET OP!! Dit is een detacheringsopdracht met een driepartijenovereenkomst. De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en de opdrachtgever als inlener ondertekent. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt je inschrijving terzijde gelegd. Op deze driepartijenovereenkomst is de Waadi van toepassing. Er zal daarom worden gecontroleerd op de vereiste registratie conform artikel 7a lid 1 van de Waadi. De opdrachtgever registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat hun wettelijke taak. Deze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand. OMSCHRIJVING PROJECT De opdrachtgever staat aan de vooravond van de implementatie van een nieuw ERP systeem waarmee ze de processen voor HRM, Financiën, Inkoop en Projecten willen moderniseren en optimaliseren. De aanbesteding voor dit nieuwe ERP systeem zal begin 2025 worden afgerond waarbij de keuze is gevallen op AFAS. In het jaar 2025 zal de implementatie worden uitgevoerd waarna op 1 jan 2026 de livegang zal plaatsvinden. In 2025 wordt nog gewerkt met SAP R/3. OPDRACHTOMSCHRIJVING Jij ondersteunt de administrateurs van de financiële administratie bij de implementatie van het nieuwe ERP systeem binnen de Administratie. Dit doe jij door een deel van hun reguliere werkzaamheden over te nemen en uit te voeren in SAP R/3. Daarnaast breng je jouw kennis en ervaring in met het inrichten van de financiële processen in het nieuwe ERP systeem. BELANGRIJKSTE TECHNIEKEN, METHODEN EN TOOLS - SAP R/3 - AFAS - Excel, Word VERANTWOORDELIJKHEDEN De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn: - April 2025: uitvoeren Q1 interne controles. - Juli 2025: uitvoeren Q2 interne controles. - Okt 2025: uitvoeren Q3 interne controles. - Jan-feb 2026: uitvoeren Q4 interne controles. - Okt-dec 2025: opstellen overzicht niet uit de balans blijkende verplichtingen t.b.v. de jaarrekening. - Opstellen en verwerken prognosebestanden Q1 (apr 2025), Q2 (jun 2025) en Q3 (okt 2025). - Jan – dec 2025 verwerken cijfers Bonaire / Saba / St Eustachius tijdens maandafsluiting. - Jan-dec 2025 bijwerken verloopstaatoverzicht (im)materiële vaste activa. - Jan-dec 2025 opstellen financiële rapportages t.b.v. managers, projectleiders en controllers, zowel adhoc als regulier. - 2025 doorlopend: verwerken investeringen in vaste activa module. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.