Facilitair medewerker
- Overijssel
- Hardenberg
- 7 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
32
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
Niet opgegeven
Einddatum
30 november 2025
Reageren voor
22 april 2025
Opdrachtbeschrijving
Ben jij een ervaren facilitair medewerker en op zoek naar een nieuwe uitdaging? De opdrachtgever is op zoek naar tijdelijke ondersteuning voor hun facilitair team. De opdracht is ideaal voor een freelancer die graag werkt in een dynamische omgeving en ervaring heeft met diverse facilitaire taken. JE TAKEN - Meldingen verwerken in het systeem TOPdesk, zoals meldingen over schoonmaak, meubilair, BHV, afval en groenvoorziening. - Bijhouden van de algemene facilitaire mailbox en de mailbox van twee facilitair adviseurs. - Dagelijkse facilitaire werkzaamheden, zoals abonnementenbeheer en het schoonmaakcontract beheren. - Ondersteunen bij facilitaire projecten en aanbestedingen, zoals inventariseren van de huidige groenvoorziening en het bijhouden van meubilairoverzichten. GEZOCHT PROFIEL - Je voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag. - Je hebt een afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van Facilitair management. - Je hebt minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als facilitair medewerker. SELECTIECRITERIA - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als facilitair medewerker in de afgelopen 5 jaar binnen een overheidsinstelling (20 punten). - Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het systeem Topdesk (50 punten). - Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met operationele en tactische facilitaire werkzaamheden (20 punten). - Bij het aanbieden van een junior kandidaat: maak duidelijk aantoonbaar wat de begeleiding is vanuit het bureau (10 punten). COMPETENTIES - Energiek - Duidelijk - Communicatief sterk - Resultaatgericht - Toegankelijk - Servicegericht BEWERKINGSSTAPPEN Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2. Stap 2: Selectie 10 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde selectiecriteria. De 10 kandidaten die het beste scoren worden geselecteerd voor stap 3. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op relevante werkervaring en ervaring bij soortgelijke organisaties. De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. Stap 4: Selectiegesprek In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de kandidaten voldoen aan het profiel. Het gesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste voldoet aan het profiel. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - De opdrachtgever zal om een geheimhoudingsverklaring vragen. - De opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen. - De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). - Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 28 april 2025 vanaf 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 25 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.