Freelance opdrachten

Ervaren Budgetbeheerder

  • Nederland
  • Gemeente Zutphen
  • 14 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

10 april 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een uitdagende ZZP opdracht in de gemeente Zutphen. Deze gemeente is volop in beweging en heeft ambitieuze plannen. Meer informatie over de gemeente vind je op zutphen.nl. DE OPDRACHT Wat ga je doen? Je draagt bij aan de begeleiding en ondersteuning van inwoners die hun financiën niet op orde kunnen krijgen. Je beheert inkomsten en uitgaven van inwoners die hier tijdelijk of structureel niet toe in staat zijn. Je wilt problematische schuldsituaties voorkomen, oplossen of beheersbaar maken. Samen met je collega’s werk je aan een toekomst zonder geldstress voor de inwoners van Zutphen. Als budgetbeheerder is je werk heel divers. Naast het op orde krijgen van de financiën is het ook jouw taak om de inwoner zelfredzaam te maken. Dit doe je deels door zelf coachend te werk te gaan, maar ook door flankerende hulp in te schakelen uit het netwerk van partners. Buiten persoonlijk en telefonisch contact heb je te maken met veel administratieve handelingen, zoals het verwerken van betalingen, mailverkeer en rapporteren. Je voelt je betrokken en verantwoordelijk voor wat je doet voor en namens de inwoner. JE TAKEN - Je start het traject zelfstandig op en voert de betalingen uit namens de cliënt; - Je voert gesprekken (face-to-face en telefonisch) met de cliënt over dagelijkse financiële zaken en gaat coachend te werk; - Je lost knelpunten binnen de financiële situatie van de inwoner op; - Je legt en onderhoudt contacten met (schuld)hulpverleners, leveranciers en schuldeisers over de situatie van de cliënt; - Je voert administratieve handelingen uit zoals rapporteren, verwerken van betalingen, e-mailverkeer en correspondentie. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal mbo4 niveau; - Je hebt aantoonbare werkervaring met schuldhulpverlening en budgetbeheer; - Je bent beschikbaar voor 24 uur per week, met in ieder geval de vrijdagochtend als werkdag, gedurende de gehele opdracht; - Je hanteert een maximum uurtarief van € 80,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer én fee Flextender; - Je maakt gebruik van je eigen telefoon en laptop (BYOD); - Voor deze aanbesteding pas je SROI toe ter waarde van 1% (ZZP) of 2% (detacheringsbureau) indien de opdracht € 75.000,- passeert (dit moet duidelijk in het cv worden benoemd). GUNNINGSCRITERIA - Aantoonbare werkervaring met Stratech Perspectief (30 punten); - Je stelt jezelf voor in een korte (persoonlijke) motivatie en legt uit waarom je geschikt bent voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door jezelf (25 punten); - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Schuldhulpverlener en/of Budgetbeheerder bij een gemeente (30 punten); - Je stelt jezelf voor in een korte (persoonlijke) motivatie en legt uit waarom je geschikt bent voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door jezelf (15 punten). Competenties: - Gestructureerd; - Zelfstandig; - Goed inlevingsvermogen; - Collegiaal; - Flexibel. Benodigd aantal professionals: 1. WERKTIJDEN De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Is hybride werken mogelijk: Ja. PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 14 april 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 11 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen; - Indien de opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat de opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi); - BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen apparatuur; - Voor deze aanbesteding pas je SROI toe ter waarde van 1% (ZZP) of 2% (detacheringsbureau) indien de opdracht >€75.000,- passeert; - Gemeente Zutphen hecht waarde aan maatschappelijk verantwoord ondernemen. In dat kader is sociaal aanbesteden en daarmee Social Return onderdeel van het duurzame inkoopbeleid. Voor deze aanbesteding pas je SROI toe ter waarde van 1% (ZZP) of 2% (detacheringsbureau) indien de opdracht >€75.000,- passeert. Social Return is een menukaart van 3 onderdelen: Sociale inkoop, maatschappelijke activiteiten en arbeidstoeleiding mogen ingezet worden als sociaal rendement (de beoordeling daarvan wordt gedaan door de SROI-adviseur van de gemeente Zutphen). Een combinatie van deze mogelijkheden voor de inzet van Social Return is ook toegestaan. De nadere invulling van de Social Return verplichting is binnen de beschreven mogelijkheden vrij en vindt altijd plaats in overleg met de adviseur SROI van de gemeente Zutphen. Binnen zeven kalenderdagen na definitieve gunning van de opdracht moet de opdrachtnemer contact opnemen met de adviseur SROI. Contactgegevens worden direct na gunning verstrekt; - De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en legt uit waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf, en kan worden toegevoegd aan het CV. Meer informatie Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 7 april 2025. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 8 april 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 10 april 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.

Bekijk externe opdracht
Tags:
financiën, gemeente, maatschappelijke dienstverlening, administratie