Directievoerder Onderhoud Openbare Ruimte
- Nederland
- Gemeente Ede
- 8 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 mei 2025
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
22 april 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een ervaren directievoerder met expertise in civieltechnisch onderhoud en service. De werkzaamheden richten zich op het opstellen, controleren en begeleiden van deelopdrachten binnen contractdisciplines zoals elementenverhardingen, markeringen, groenbeheer en mechanische riolering. Als directievoerder fungeer je als schakel tussen de opdrachtgever en de uitvoerende partijen, en bewaak je de voortgang, kwaliteit en financiële afhandeling van het werk. OPDRACHT De werkzaamheden omvatten onder andere het voorbereiden van opdrachten, voorzitten van bouwvergaderingen, afhandeling van meerwerk, en het opleveren van werkzaamheden conform bestek en gestelde kwaliteitseisen. Het eindproduct is een buitenruimte of technische installatie die voldoet aan de gestelde eisen uit het bestek of de gemeentelijke voorwaarden. Dit wordt gecontroleerd via een technische opname en formeel vastgelegd in de bouwvergaderingen. WERKZAAMHEDEN Per contract omvatten de werkzaamheden onder andere: - Opstellen van deelopdrachten conform bestek of inschrijfstaat. - Verzorgen van opdrachtbrieven bij akkoord (aanmaken verplichtingen). - Controleren van bestek administratie (week- en termijnstaten). - Opstellen, opvragen en beoordelen van offertes t.b.v. meerwerk. - Organiseren en voorzitten van bouwvergaderingen. - Toezien op kwaliteit en voortgang. - Behandelen van meldingen en klachten. - Prognose geven van budgetten per kwartaal. - Signaleren van kansen en gebreken. - Technisch en financieel opleveren van werkzaamheden. GEZOCHT PROFIEL - Je voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag. - Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau. - Je bent in het bezit van een geldig VCA-VOL certificaat. - Je hebt aantoonbare werkervaring met raamovereenkomsten elementenverhardingen, markeringen en algemeen onderhoud buitengebied. - Je hebt werkervaring met reiniging rioolpersleidingen en beheer en onderhoud mechanische riolering. - Je hebt kennis van en werkervaring met IBIS, XDM, H2gO, AutoCAD en kaartviewers zoals ArcGIS / GeoVisia. - Je beschikt over een eigen laptop en mobiel (BYOD). SELECTIECRITERIA - Aantoonbare afgeronde opleiding civiele techniek op minimaal hbo bachelor niveau (15 punten). - Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar in de civiele techniek (25 punten). - Aantoonbare kennis van en werkervaring met de UAV en RAW-systematiek (20 punten). - Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de aansturing en begeleiding van raamovereenkomsten en bestekken op de volgende gebieden: elementenverhardingen, wegmarkeringen, maaien bermen en watergangen in het buitengebied, zandwegen en reiniging en onderhoud (pers/mechanische) riolering (40 punten). COMPETENTIES - Technisch inzicht: Je beschikt over voldoende kennis om technische vraagstukken en bestek bepalingen zelfstandig te beoordelen. - Plannen en organiseren: Je werkt aan meerdere contracten tegelijk en weet overzicht en structuur te behouden in planning en uitvoering. - Nauwkeurigheid: Je bent scherp op detail bij het controleren van administratie, offertes en opleverdocumentatie. - Communicatieve vaardigheden: Je schakelt helder en professioneel met zowel opdrachtnemers als collega’s binnen de organisatie. - Samenwerken: Je beweegt je makkelijk tussen verschillende disciplines en werkt soepel samen met aannemers, toezichthouders en projectleiders. - Analytisch vermogen: Je doorziet snel afwijkingen in planning, kwaliteit of financiën en kunt deze onderbouwen en bijsturen. - Leiderschap: Je voert regie over het proces, leidt bouwvergaderingen en neemt beslissingen rondom uitvoering en meerwerk. - Probleemoplossend vermogen: Je weet effectief om te gaan met meldingen, klachten of onverwachte situaties binnen de uitvoering van het werk. Ben jij de gedreven freelancer die we zoeken en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). - Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 18 april 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 18 april 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. - De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 22 april 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren. - De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 24 april 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 23 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.