DiM'er Sluizenwerf team GPO
- Utrecht (on-site)
- Rijkswaterstaat
- 2 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief ?
€ 78.25
Uren per week ?
20
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 april 2025
Einddatum
1 april 2026
Reageren voor
1 mei 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een uitdagende opdracht binnen een vernieuwingsproject van acht sluiscomplexen verspreid over Nederland. Deze ZZP opdracht omvat het inrichten en beheren van projectinformatie in het document managementsysteem (Connect). Tijdens deze opdracht werk je nauw samen met het projectteam en voer je diverse activiteiten uit zoals het registreren, metadateren, ordenen en classificeren van documenten en informatie. Daarnaast zorg je voor een actueel ordeningsplan, waardeer je de dossiers, autoriseer je medewerkers, geef je trainingen en opleidingen aan projectmedewerkers en zorg je voor de benodigde middelen. JE TAKEN - Opstellen en actueel houden van een autorisatiematrix. - Verlenen en intrekken van autorisaties tot het gebruikte document management systeem. - Maken van relevante standaardweergaven of standaard zoekvragen in het document management systeem naar behoefte van de medewerkers. - Instrueren van (nieuwe) projectmedewerkers zodat zij hun taken met betrekking tot documentbeheer en archiefvorming zelfstandig en adequaat kunnen uitvoeren. - Toevoegen, ordenen, waarderen en selecteren, en muteren van nieuwe (sub)dossiers binnen de ordeningsstructuur. - Actueel houden van alle documenten die bij het beheren van het projectarchief horen. - Verplaatsen van documenten en/of (sub)dossiers. - Toezien op het juist verwerken van inkomende, interne en uitgaande documenten conform kaders. - Tijdig beschikbaar stellen van de juiste informatie aan de juiste persoon (routeren van post- en e-mailstukken). - Melden van storingen aan Lokaal Functioneel Beheer (LFB), bijvoorbeeld afdeling Informatievoorziening en beheer (IV-B). - Inventariseren en melden van verbetervoorstellen ten behoeve van applicaties in de vorm van functionele wensen conform het proces van LFB. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal HBO denk- en werkniveau met een afgeronde MBO-opleiding in het vakgebied van informatiemanagement of een gelijkwaardige opleiding. - Meer dan 2 jaar aantoonbare werkervaring met werken met een Document Management Systeem (DMS) en het vakgebied van digitaal archiveren. - Ervaring met en kennis van (documentair) informatiebeheer en -dienstverlening, en het gebruik van DIM gerelateerde ICT-middelen. - Zelfstandig werkinstructies en handreikingen kunnen opstellen. WENSEN - Kennis van en ervaring met (grootschalige) GWW-projecten. - Kennis van relevante kaders en regelgeving (bijv. Woo, AVG, Aw, BIHR, Toepassingsmodel metadata). - Ervaring met recordmanagement in de M365 SharePoint applicatie. - De mate van het voldoen aan de genoemde competenties. COMPETENTIES - Analyseren / analytisch denkvermogen (verbanden kunnen leggen). - Dienstverlenende en klantgerichte instelling. - Hands-on mentaliteit (kunnen denken in mogelijkheden en werkbare oplossingen). - Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, waaronder: - Rapportages en hulpmiddelen kunnen opstellen. - Didactische vaardigheden voor instrueren en begeleiden van gebruikers. - Luisteren (de vraag achter de vraag kunnen achterhalen). - Nauwkeurigheid. - Omgevingsbewustzijn (je weet wat er binnen de organisatie speelt). - Proactieve instelling. - Plannen en organiseren (op een zelfstandige manier je eigen werk indelen en je deadlines zonder stress halen). - Zelfontwikkeling (je leert van je omgeving, en van situaties, en past dit toe op je werk). - Zelfstandigheid (je kan je werk zelfstandig uitvoeren, je neemt het initiatief om zaken te verbeteren en zoekt de collega’s op als je ze nodig hebt). AANVULLENDE INFORMATIE Interesse? Stuur uiterlijk 1 mei 2025, voor 11.30 uur je recente CV in Word + onderbouwing van de eisen en wensen (als voorblad) en je all-in uurtarief excl. BTW. Bandbreedte tarief: € 55,- / € 78,25. Optie tot verlenging: Ja, 3 x maximaal 12 maanden tot en met 31-03-2030. Werklocatie: Utrecht of telewerken. Bijzonderheden AVG: Géén foto. Géén persoonsgegevens zoals (mail)adres, telefoonnummer, geboortedatum, nationaliteit of LinkedIn. Géén leveranciersgegevens mogen zichtbaar zijn op het format. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.