Freelance opdrachten

DiM'er A24 Blankenburgverbinding

  • Rotterdam (on-site)
  • Rijkswaterstaat
  • 7 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief ?

70.75

Uren per week ?

16

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 juli 2025

Einddatum

1 januari 2026

Reageren voor

25 april 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een uitdagende ZZP opdracht in documentbeheer en archivering. De opdracht dient te worden uitgevoerd binnen de richtlijnen van het project en omvat diverse taken zoals het beheren van de archivering in een document management systeem door projectmedewerkers. JE TAKEN - Registreren, metadateren, ordenen en classificeren van documenten en informatie. - Zorgen voor een actueel ordeningsplan en waarderen van dossiers. - Autoriseren van medewerkers en geven van training aan projectmedewerkers. - Coachen van projectmedewerkers zodat zij bewust zijn van hun taken en verantwoordelijkheden met betrekking tot documentbeheer en archiefvorming. - Opstellen en actueel houden van een autorisatiematrix. - Verlenen en intrekken van autorisaties tot het gebruikte document management systeem. - Maken van relevante standaardweergaven of zoekvragen in het document management systeem naar behoefte van medewerkers. - Instrueren van nieuwe projectmedewerkers zodat zij hun taken zelfstandig en adequaat kunnen uitvoeren. - Toevoegen, ordenen, waarderen, selecteren en muteren van nieuwe (sub)dossiers binnen de ordeningsstructuur. - Actueel houden van alle documenten die bij het beheren van het projectarchief horen. - Verplaatsen van documenten en/of (sub)dossiers. - Toezien op het juist verwerken van inkomende, interne en uitgaande documenten conform kaders, en het tijdig beschikbaar stellen van de juiste informatie aan de juiste persoon. - Melden van storingen aan Lokaal Functioneel Beheer (LFB). - Inventariseren en melden van verbetervoorstellen ten behoeve van applicaties in de vorm van functionele wensen. RESULTAAT OPDRACHT - Ingericht projectarchief volgens de afspraken die met de opdrachtgever zijn gemaakt en dat voldoet aan de kwaliteitseisen (o.a. ordening, waarderen en selecteren, toepassen van metadata). - Actuele middelen voor het documentbeheer en archivering (o.a. autorisatiematrix, werkinstructies, handleidingen, ordeningsstructuur). - Overdracht van projectarchief aan permanente archivering. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal HBO denk- en werkniveau met een afgeronde MBO opleiding in informatiemanagement of een gelijkwaardige opleiding. - Meer dan 2 jaar aantoonbare werkervaring met Document Management Systemen zoals Connect of SharePoint en digitaal archiveren. - Ervaring met en kennis van documentair informatiebeheer en dienstverlening, en het gebruik van DIM gerelateerde ICT-middelen. - Zelfstandig werkinstructies en handreikingen kunnen opstellen. WENSEN - Kennis van en ervaring met grootschalige GWW-projecten. - Kennis van relevante kaders en regelgeving (bijv. Woo, AVG, Aw, BIHR, Toepassingsmodel metadata). - Ervaring met recordmanagement in de M365 SharePoint applicatie. - Mate van voldoen aan de genoemde competenties. COMPETENTIES - Analyseren en analytisch denkvermogen (verbanden kunnen leggen). - Dienstverlenende en klantgerichte instelling. - Hands-on mentaliteit (denken in mogelijkheden en werkbare oplossingen). - Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, waaronder rapportages en hulpmiddelen kunnen opstellen. - Didactische vaardigheden voor instrueren en begeleiden van gebruikers. - Luisteren (de vraag achter de vraag kunnen achterhalen). - Nauwkeurigheid. - Omgevingsbewustzijn (weten wat er binnen de organisatie speelt). - Proactieve instelling. - Plannen en organiseren (zelfstandig werk indelen en deadlines halen zonder stress). - Zelfontwikkeling (leren van de omgeving en situaties, en dit toepassen in het werk). - Zelfstandigheid (werk zelfstandig uitvoeren, initiatief nemen om zaken te verbeteren en collega's opzoeken als nodig). ARBEIDSVOORWAARDEN Interesse? Reageer dan uiterlijk 25 april 2025, voor 13.45 uur met je recente CV in Word, onderbouwing van de eisen en wensen (als voorblad) en je all-in uurtarief excl. BTW. Bandbreedte tarief: € 55,- / € 70,75. Optie tot verlenging: 6 x maximaal 12 maanden verlengen tot uiterlijk 31-12-2031. BIJZONDERHEDEN AVG - Geen foto. - Geen persoonsgegevens zoals (mail)adres, telefoonnummer, geboortedatum, nationaliteit of LinkedIn. - Geen leveranciersgegevens mogen zichtbaar zijn op het format. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
documentbeheer, archivering, informatiebeheer, IT