Freelance opdrachten

Coördinator team Klantregie & Participatie

  • 's-Hertogenbosch
  • Gemeente Den Bosch
  • 4 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief ?

100

Uren per week ?

36

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

20 januari 2025

Einddatum

30 juni 2025

Reageren voor

3 januari 2025

Opdrachtbeschrijving

Opdrachtomschrijving De opdrachtgever zoekt een gedreven coördinator voor het team Klantregie & Begeleiding. Deze organisatie, actief in de sociale sector, richt zich op mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en biedt een totaalpakket van passend werk en participatie. DE ORGANISATIE De organisatie achter deze ZZP opdracht is een werk- en ontwikkelbedrijf van een gemeente in Nederland. Ze bieden een open en informele cultuur waar hard gewerkt wordt aan de beste dienstverlening voor klanten. Flexibiliteit en zelfstandigheid zijn belangrijke eigenschappen die van medewerkers verwacht worden. HET TEAM Vanaf 1 januari 2025 worden een aantal sub-teams samengevoegd onder het nieuwe team Klantregie & Begeleiding. Dit team zal bestaan uit twee sub-teams: Klantregie & Begeleiding en team administratie. Sub-team Klantregie & Begeleiding In dit team komen werkconsulenten samen die voorheen in verschillende afdelingen werkten. Het doel van deze samenvoeging is om meer regievoering te bieden aan klanten die langer dan 2 jaar in de participatiewet vallen. De regievoering is gericht op ontwikkeling en het zetten van stappen op de participatieladder. Voor klanten waarbij ontwikkeling nog niet haalbaar is, wordt een vorm van vraaggerichte dienstverlening ontwikkeld. Sub-team administratie Dit team biedt ondersteuning aan de consulenten bij de uitvoering van de participatiewet. Voorheen waren de ondersteunende taken voor werkconsulenten en inkomensconsulenten op verschillende plekken georganiseerd. Vanaf 2025 worden deze taken samengevoegd binnen één team. DE FUNCTIE & OPDRACHT In de rol van coördinator van het team Klantregie & Begeleiding heb je zowel een adviserende rol naar de teamleider als een operationeel leidinggevende rol. Het streven is dat eind 2025 de basis van het team Klantregie & Begeleiding staat. In je rol van operationeel leidinggevende geef je sturing aan verschillende werkzaamheden in de sub-teams. Deze mensen voeren samen met de medewerkers van administratie de Participatiewet uit. In je adviserende rol ondersteun je de teamleider in het veranderproces waarbij samen met de medewerkers gebouwd wordt aan het team. BELANGRIJKSTE TAKEN - Operationeel leidinggeven aan ongeveer 30 personen en een goede sparringspartner voor de leidinggevende. - Het voeren van voortgangsgesprekken op de doelstellingen, waarbij oog gehouden wordt op zowel mensontwikkeling als teamontwikkeling. - Het leveren van input voor de functionerings- en beoordelingsgesprekken. - Advisering van de teamleider met betrekking tot het verander- en ontwikkeltraject van beide sub-teams. - Sturing geven aan de uitvoering van de werkzaamheden van de verschillende sub-teams. - Vertalen van teamplan naar resultaatgerichte afspraken en deze monitoren. - Verzamelen van managementinformatie als input voor de kwartaalcijfers. Voor deze opdracht gaat de voorkeur uit naar detachering via een bureau. KANDIDAATOMschrijving - Je hebt werkervaring in de functie van coördinator. - Je bent in staat om een team te motiveren en aan te sturen en weet daarbij de individuele kwaliteiten van medewerkers te benutten. - Je vindt het leuk om operationeel bezig te zijn waarbij de leidinggevende tactisch de lijnen uitzet. - Ervaring met veranderprocessen. - Je kunt omgaan met de weerstand die ontstaat door de veranderingen en duidelijkheid geven. - Je krijgt energie van veranderingen. - Goede sparringspartner voor de teamleider en je bewaakt het overzicht. - Je voelt je thuis in een omgeving waarin de te leveren dienstverlening moet voldoen aan gestelde eisen, normen en prioriteiten. - Je kunt goed omgaan met de tegengestelde belangen die er soms zijn. - Je bent in staat om met anderen op een constructieve wijze samen te werken om gemeenschappelijke doelen te behalen. - Je bent scherp, zorgvuldig en dienstverlenend met affiniteit voor de doelgroepen van de organisatie. - Je kunt goed plannen en organiseren en bent accuraat. - Door een passende aanpak en communicatie weet je resultaat te behalen. INTERVIEWPLANNING De gesprekken worden gehouden op donderdag 9 januari 2025. TOELICHTING OP ROOSTER 32 - 36 uur per week. Werkdagen en tijden in overleg. DIENSTENCATEGORIE Andere diensten CPV CODE 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging BIJLAGEN - Sjabloon Overeenkomst van opdracht ZZP'er (conform algemene voorwaarden modelovk VNG).pdf - Sjabloon Overeenkomst van opdracht inhuur van 'Derde' via Bureau.pdf - Specifieke voorwaarden inhuur derden gemeente 's-Hertogenbosch.pdf - Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA).pdf - Algemene voorwaarden inhuur derden 2017.pdf EISEN MINIMAAL OPLEIDINGSNIVEAU Minimaal een afgeronde HBO Bachelor. Dit moet blijken uit het CV. RECENTE ERVARING MET LEIDINGGEVEN Recente ervaring met leidinggeven aan grote teams/groepen. Dit moet blijken uit het CV. RECENTE WERKERVARING MET VERANDERMANAGEMENT Recente werkervaring met verandermanagement op het gebied van samensmelting van teams. Dit moet blijken uit het CV. UURTARIEF Het uurtarief is altijd inclusief reiskosten woon-werkverkeer maar exclusief BTW en exclusief kosten dienstreizen. Bij verlenging van de opdracht is GEEN verhoging van het tarief mogelijk met de volgende kanttekeningen: - In het geval je een CAO toepast dan mag verhoging van het tarief plaatsvinden naar aanleiding van een wijziging van de CAO lonen. - Indien geen CAO wordt gevolgd, dan mag jaarlijkse tariefverhoging plaatsvinden op basis van het CPI indexcijfer. GEVRAAGDE DOCUMENTEN AANLEVEREN NA GUNNING - Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument - VOG

Tags:
sociale sector, management, consulting, overheid