Coördinator Planning & Control / Financieel adviseur
- Overijssel
- Dalfsen
- 7 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
24
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
Niet opgegeven
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
28 april 2025
Opdrachtbeschrijving
Ben jij een gedreven professional op het gebied van financiële advisering en heb je een passie voor planning en control? Heb je ervaring met het coördineren van complexe processen en ben je klaar voor een nieuwe opdracht? Dan zoekt de opdrachtgever jou! Het betreft een tijdelijke opdracht voor 24 uur per week voor een half jaar als ziektevervanging. OPDRACHT Als coördinator Planning & Control ben je verantwoordelijk voor de planning, het coördineren en samenstellen van de bestuursrapportage en begroting. Per document krijg je ondersteuning van een andere financieel adviseur. Het bewaken van de voortgang op tijdigheid en kwaliteit is een vanzelfsprekendheid voor jou. Hierin weet je de juiste mensen te betrekken. Je stemt af met de domeinen en werkt goed samen met zowel collega’s als bestuurders. Bij de begroting 2025-2028 heeft de organisatie achter deze ZZP opdracht voor het eerst gewerkt met doelenbomen. Naast het coördineren van de P&C documenten ben je financieel adviseur voor domein Samenleven, team integraal beleid en ondersteuning met o.a. de onderwerpen Sport, Cultuur en Onderwijs. Team financiën bestaat uit 15 collega’s van verschillende leeftijden en ieder met een eigen specialisme. Het team is onderverdeeld in 3 clusters: de administratie, de informatievoorziening en de financieel adviseurs. Samen zijn we aan het bouwen om het team te professionaliseren, waarbij systemen ondersteunend werken. Als Coördinator Planning & Control maak je onderdeel uit van het cluster van financieel adviseurs. Dit alles maakt dat het een uitdagende en veelzijdige functie is. JE TAKEN - Planning en coördinatie van bestuursrapportage en begroting. - Bewaken van voortgang op tijdigheid en kwaliteit. - Afstemmen met domeinen en samenwerken met collega’s en bestuurders. - Coördineren van P&C documenten. - Financieel adviseur voor domein Samenleven, team integraal beleid en ondersteuning. GEZOCHT PROFIEL - Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau. - Minimaal 5 jaar werkervaring als coördinator planning & control en/of financieel adviseur binnen een gemeente in de afgelopen 10 jaar. - Minimaal 3 jaar werkervaring met het coördineren van de P&C documenten. - Werkervaring als financieel adviseur binnen het sociaal domein. - Werkervaring met de toepassing van het Besluit Begroten en Verantwoorden (BBV). - Communicatief sterk, daadkrachtig en bezit een hands-on mentaliteit. - Een kei in samenwerken. - Sterk ontwikkeld analytisch vermogen. - Proactieve houding en oplossingsgericht denken. - Flexibel en stressbestendig. - Kennis van gemeentefinanciën en open voor ontwikkelingen op het gebied van vereenvoudiging, digitalisering en automatisering. - Ervaring met het ambtelijk en bestuurlijk afhandelen van de P&C documenten. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina. PROCEDURE Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen. Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2. Stap 2: Selectie 10 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd. Flextender beoordeelt de cv’s van kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde gunningscriteria. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek. De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria: - Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten. - Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. Stap 4: Selectiegesprek. In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort, zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - De opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen. - De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). - Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf. Meer informatie Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 23 april 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 24 april 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 28 april 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.