Coördinator KCC
- Meppel
- Gemeente Meppel
- 130 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
36
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 augustus 2024
Einddatum
31 oktober 2024
Reageren voor
Niet opgegeven
Opdrachtbeschrijving
ZZP'er gezocht voor een uitdagende opdracht als Coördinator Klantcontactcentrum (KCC). De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer die tijdelijk het KCC wil coördineren terwijl de vaste werving nog loopt. Dit project biedt een unieke kans om deel te zijn van een dynamisch team en een essentiële rol te spelen in het verbeteren en professionaliseren van de klantcontact dienstverlening. Je gaat werken in het team Dienstverlening, dat bestaat uit een cluster Klantcontactcentrum (KCC) en een cluster Publiekszaken. Dagelijks zorgen de KCC-collega’s dat alle inkomende vragen van klanten, zoals inwoners, ondernemers, medewerkers of derde partijen, via verschillende kanalen zoals telefoon, e-mail, post of social media beantwoord worden. Ook nemen zij de receptie in ontvangst, waar aangevraagde rij- en reisdocumenten aan inwoners uitgereikt worden door de KCC-medewerkers. def taken - Dagelijkse gang van zaken coördineren binnen het Klantcontactcentrum (KCC) om ervoor te zorgen dat de dienstverlening effectief en van hoge kwaliteit is. - Professionaliseren en toekomstbestendig maken van de digitale dienstverlening van het KCC. - Coördineren en optimaliseren van webcare activiteiten in het KCC. - Verzorg je een goede samenwerking met andere teams binnen de organisatie om hoogwaardige dienstverlening te garanderen. - Detecteer talenten binnen het team en zorg voor een goede werksfeer zonder de teamprestaties uit het oog te verliezen. - Eerste aanspreekpunt zijn voor KCC-collega’s en de rest van de organisatie voor vragen omtrent KCC-applicaties en -procedures. - Beleidstukken opstellen en input geven voor de planning & control cyclus. - Onderdeel zijn van de staf van het team Dienstverlening samen met de adviseur dienstverlening, coördinator Publiekszaken en de manager van het team Dienstverlening. - Continu verbeteren en optimaliseren van processen en procedures om de kwaliteit van de dienstverlening van het KCC te verhogen. gezocht profiel - Je hebt ruime ervaring in het coördineren van teams en (klant)contactcentra. - Affiniteit met digitale dienstverlening en webcare is een pre. - Je bent een verbinder en communiceert helder met verschillende teams binnen een organisatie. - Je bent in staat om beleidsstukken te schrijven en bent bekend met planning & control cyclus. - Procesmatig inzicht en ervaring met het continu verbeteren van diensten en procedures. - Je hebt een visie op dienstverlening waarbij de klant centraal staat. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.