Freelance opdrachten
Premium opdracht

Coördinator Financiën

  • Nederland
  • Avri
  • 7 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

12 mei 2025

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

30 april 2025

Opdrachtbeschrijving

Ben jij een ervaren financieel specialist en op zoek naar een uitdagende freelance opdracht in Nederland? De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer die het team Financiën, Inkoop & Control van de afdeling Bedrijfsvoering komt versterken. Deze ZZP opdracht biedt je de kans om een belangrijke bijdrage te leveren aan de financiële functie van een middelgroot overheidsbedrijf dat werkt aan een schoner en duurzamer Rivierenland. JE TAKEN - Verantwoordelijk voor de producten en het functioneren van het team Financiën. - Tijdige totstandkoming van de producten van de P&C-cyclus. - Strategisch partner voor de directie, het management en teamleiders. - Beantwoorden van diverse vragen, variërend van politiek geladen vragen tot vragen over projecten of de financiële positie van de organisatie. - Sparringpartner en expert voor het management en teamleiders bij complexe dossiers en overstijgende zaken. - Bijdragen aan de ontwikkeling van de visie en strategie van de organisatie en het vertalen hiervan in de financiële bedrijfsvoering. VERANTWOORDELIJKHEDEN - Verantwoordelijk voor de financiële functie. - Opstellen van stukken voor de planning en control cyclus, inclusief beleidsnota's. - Strategisch adviseur voor het management en teamleiders. GEZOCHT PROFIEL - Een afgeronde bedrijfseconomische opleiding op hbo bachelor niveau. - Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen de financiële afdeling van een gemeente, GR of provincie. - Ervaring met wet- en regelgeving, BVV in een coördinerende of leidinggevende rol. - In staat om eigen IT-middelen mee te nemen (laptop, telefoon en toebehoren). SELECTIECRITERIA - Minimaal 5 jaar werkervaring in de afgelopen 7 jaar binnen de financiële afdelingen van een gemeente, GR of provincie (35 punten). - Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 7 jaar in een coördinerende of leidinggevende rol binnen een gemeente, GR of provincie (50 punten). - Een afgeronde opleiding op wo bachelor niveau (15 punten). COMPETENTIES - Aanpassingsvermogen. - Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling en schriftelijk). - Delegeren. - Luisteren. - Doorzettingsvermogen. - Motiveren. - Resultaatgericht werken. - Verbinden. - Samenwerken. BENODIGD AANTAL PROFESSIONALS 1 BEOORDELINGSPROCES Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen. Stap 2: Selectie cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek. Stap 4: Selectiegesprek. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het profiel. FUNCTIESCHAAL Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11 volgens de CAO van de opdrachtgever. FEE FLEXTENDER Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. CV-EISEN Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. WERKDAGEN De opdracht wordt vervuld op werkdagen in overleg. Hybride werken is niet mogelijk. PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 6 mei 2025 vanaf 13.00 uur. Kandidaten ontvangen uiterlijk op vrijdag 2 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet deze geregistreerd zijn als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). - Bij de opdrachtgever is het gebruik van een G-rekening van toepassing met een percentage van 40%. MEER INFORMATIE Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 23 april 2025, 09.00 uur. De vragen en antwoorden worden op donderdag 24 april 2025 gepubliceerd op de website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender via de onderstaande button. Vragen over de procedure kun je telefonisch stellen via 035-7510777. De reactietermijn van deze opdracht duurt tot woensdag 30 april 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren via de link onderaan deze pagina.

Tags:
financiën, overheid, advies