Coordinator projectplan Cultuur- en Erfgoedpact ‘Leven in de Liemers’
- Nederland
- 1Stroom
- 17 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 mei 2025
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
Niet opgegeven
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor het coördineren en uitvoeren van het projectplan Cultuur- en Erfgoedpact 'Leven in de Liemers' voor de gemeenten Westervoort, Duiven en Zevenaar 2025. Deze opdracht biedt een unieke kans om bij te dragen aan de culturele en erfgoedontwikkeling in de regio. JE TAKEN - Begeleiden van projectpartners bij het uitvoeren van gemeente overstijgende projecten op het gebied van kunst, cultuur en erfgoed. - Nauwe contacten onderhouden met de stuurgroep en regelmatig informeren over de voortgang. - Verantwoorden van de subsidie van de Provincie Gelderland met een inhoudelijk verslag en een financiële afrekening. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider (E-) cultuur en erfgoed. - Aantoonbare werkervaring met het oplossen/coördineren van ingewikkelde (strategische) vraagstukken op het snijvlak van cultureel erfgoed. - Maximum uurtarief van € 87,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer én fee Flextender. - Korte persoonlijke motivatie waarom jij geschikt bent voor deze opdracht. SELECTIECRITERIA - Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider (E-) cultuur en erfgoed (30 punten). - Aantoonbare regionale (Liemerse) werkervaring (20 punten). - Aantoonbare werkervaring met Liemerse musea, historische verenigingen, archieven en andere kleine en (middel)grote erfgoedorganisaties (20 punten). - Aantoonbare werkervaring met het coachen en begeleiden van projectleiders (15 punten). - Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (15 punten). COMPETENTIES - Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling). - Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk). - Luisteren. - Motiveren. - Resultaatgericht werken. - Samenwerken. - Assertiviteit. - Besluitvaardigheid. - Organiseren. - Kritisch. - Plannen en organiseren. Ben jij de freelancer die aan deze eisen voldoet en heb je zin in deze uitdaging? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina. CV-EISEN Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. WERKDAGEN De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Hybride werken is mogelijk. PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 14 april 2025, vanaf 15.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 11 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). MEER INFORMATIE Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 7 april 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 8 april 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 9 april 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.