Consulent P&O Services
- Apeldoorn
- Het Kadaster
- 79 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
24
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
9 december 2024
Einddatum
30 november 2025
Reageren voor
27 november 2024
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een uitdagende ZZP opdracht binnen de directie Personeel & Organisatie (P&O). Deze detacheringsopdracht vereist een driepartijenovereenkomst waarbij de freelancer, de opdrachtgever en de inlener betrokken zijn. De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst en deze overeenkomst valt onder de Waadi-wetgeving. Er zal gecontroleerd worden op de vereiste registratie conform artikel 7a lid 1 van de Waadi. OVER DE OPDRACHTGEVER De organisatie achter deze ZZP opdracht registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten zoals eigendom en hypotheek. Deze gegevens zijn essentieel voor het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, zoals de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand. OMSCHRIJVING WERKZAAMHEDEN Je komt terecht op de afdeling P&O Services, binnen het team P&O-Services dat onderdeel is van de directie Personeel & Organisatie. Het team houdt zich dagelijks bezig met het administratieve proces binnen P&O op het vlak van onder andere ziekte, verlof, in-, door- en uitstroom. De afdeling is volop in ontwikkeling en zoekt continu naar verbeteringen in de processen. Momenteel loopt er een aanbesteding voor nieuwe software voor de dagelijkse bedrijfsactiviteiten, waaronder inkoop, financiën, projectbeheer, personeels- en salarisadministratie. VERANTWOORDELIJKHEDEN De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden als Consulent P&O zijn: - Zorgen voor een soepele overgang tussen het huidige en het nieuwe ERP-programma. - Signaleren, initiëren en ondersteunen van veranderingen in het ERP-programma. - Fungeren als ambassadeur en vraagbaak voor veranderingen in de HR-administratieprocessen. - Ondersteunen van medewerkers en managers bij de overgang naar nieuwe werkwijzen. - Samenwerken met HR businesspartners en product owners om de invulling van werkzaamheden vorm te geven. - Voorbereiden van medewerkers en managers op nieuwe werkwijzen. - Efficiënte administratieve afhandeling in nauwe samenwerking met personeelsadviseurs. - Leveren van meerwaarde in de toepassing van wet- en regelgeving. - Proactief initiatief nemen en deadlines halen. BELANGRIJKSTE TECHNIEKEN, METHODEN EN TOOLS - SAP HCM en SuccessFactors. - ERP Afas. - Andere ERP en/of HR programma’s. - Microsoft Office. - HR-processen. - Relevante wet- en regelgeving. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt ervaring met ERP-systemen en HR-processen. - Je bent flexibel, klantgericht en hebt goede gespreksvaardigheden. - Je hebt inlevingsvermogen en organisatiesensitiviteit. - Je hebt een passie voor precisie en werkt goed in teamverband. - Je bent proactief en haalt graag deadlines. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.