Freelance opdrachten

Consulent Budgetbeheer

  • Nederland
  • Gemeente Ede
  • 15 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

Niet opgegeven

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven consulent budgetbeheer voor een uitdagende ZZP opdracht in Ede. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van budgetplannen en het beheren van de financiën van inwoners. Je verwerkt de aanvragen in een geautomatiseerd systeem en ondersteunt inwoners die schulden hebben of moeite hebben met het beheren van hun inkomen. Het doel is om deze inwoners te coachen naar financiële zelfredzaamheid. JE TAKEN - Uitvoeren van budgetbeheer en verwerken van aanvragen. - Ondersteunen van inwoners met financiële problemen. - Voeren van gesprekken met schuldeisers over aflossingsregelingen. - Uitvoeren van wettelijke schuldsanering (Wsnp). GEZOCHT PROFIEL - Je hebt een afgeronde hbo bachelor opleiding. - Minimaal 1 jaar ervaring als consulent budgetbeheer binnen een gemeente. - Ervaring met het zelfstandig beheren van een volledige caseload. - Maximum uurtarief van € 80,- exclusief btw en inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender. PLUSPUNTEN - Minimaal 3 jaar ervaring als consulent budgetbeheer met zelfstandig beheer van een volledige caseload. - Afgeronde opleiding SJD of MWD op hbo bachelor. - Kennis van WGS, NVK-gedragscodes en berekeningsmethodiek VLTB. - Kennis van de sociale kaart, voorzieningen en inkomensondersteunende regelingen. - Ervaring met Allegro in de afgelopen 3 jaar. COMPETENTIES - Communicatief vaardig. - Oplossingsgericht. - Administratieve vaardigheden. - Computervaardig. - Open houding. - Samenwerken. WERKTIJDEN EN LOCATIE De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Hybride werken is mogelijk. PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 15 april 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 14 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Meer informatie en vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 8 april 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 9 april 2025 gepubliceerd. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen via 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 11 april 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
financiën, gemeente, coaching, administratie