Communicatiemedewerker
- Stadskantoor 's-Hertogenbosch
- Gemeente Den Bosch
- 72 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief ?
€ 83
Uren per week ?
18
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 januari 2025
Einddatum
30 september 2025
Reageren voor
5 december 2024
Opdrachtbeschrijving
Opdrachtomschrijving Veel en nauw samenwerken met collega’s, inwoners, ondernemers én bezoekers van de gemeente. Dat doe je als communicatiemedewerker binnen de sector Stadsbeheer bij de gemeente ’s-Hertogenbosch. In deze dynamische en dienstverlenende functie verzorg je de communicatie over projecten en thema’s in de openbare ruimte. DIT GA JE DOEN Als denker en doener pak je de rol die nodig is. Vanuit de positie van bewoners en bedrijven breng je wensen, meningen en ideeën onder de aandacht. Daarnaast stimuleer je op energieke wijze collega’s om belanghebbenden mee te nemen in onze plannen voordat we tot uitvoering overgaan. Daarbij durf je bestaande gewoontes ter discussie te stellen. Je draagt samen met collega’s bij aan de in- en externe communicatie over werkzaamheden in de openbare ruimte en over het maatschappelijk vastgoed. Je stelt een communicatieaanpak op, zorgt voor de uitvoering en ontwikkelt online en offline communicatiemiddelen. HIER GA JE WERKEN De sector Stadsbeheer draagt bij aan de veiligheid, het beheer, het gebruik en de vernieuwing van de openbare ruimte. Want de gemeente ’s-Hertogenbosch wil een fijne leefomgeving zijn voor alle inwoners, ondernemers en bezoekers. Samen met je collega’s werk je aan de positionering van het bestuur, management, programma’s en projecten en creëer je hiervoor begrip. Vanuit het ondersteunende team werk je ook voor andere afdelingen en verzorg je de interne communicatie binnen de sector Stadsbeheer. Je komt terecht in een professioneel en gedreven team waarin je samenwerkt met collega’s die stuk voor stuk oog hebben voor de stad en hard werken om het juiste te doen voor de inwoners van ’s-Hertogenbosch. HIER KUN JE OP REKENEN Een uitdagende functie in een prettige werkomgeving waar open en direct communiceren, resultaat- en klantgerichtheid belangrijk zijn. Je krijgt de mogelijkheid om jezelf op zowel professioneel als persoonlijk vlak te ontwikkelen. Daarnaast zit hybride werken in het DNA van de organisatie en zijn er uitstekende mogelijkheden om plaats- en tijdsonafhankelijk te werken. KANDIDAATOMSCHRIJVING DIT BEN JIJ Je hebt een proactieve, resultaatgerichte en daadkrachtige werkhouding met een dienstverlenend karakter. Hierbij stel je je sociaal vaardig, flexibel en stressbestendig op. Ook heb je oog voor de wereld om je heen en voor maatschappelijke ontwikkelingen. Je durft door te vragen en te vernieuwen. Verder ben je zelfredzaam, digitaal vaardig en blijf je jezelf graag ontwikkelen. Verder heb je: - Minimaal een HBO-diploma, op het gebied van communicatie. - Affiniteit met het werk in de openbare ruimte of maatschappelijk vastgoed. - De vaardigheden om jezelf mondeling en schriftelijk goed uit te drukken. INTERVIEWPLANNING De gesprekken vinden plaats op 12 december 2024. TOELICHTING OP ROOSTER Dagen in overleg. DIENSTENCATEGORIE Andere diensten CPV CODE 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging EISEN MINIMALE OPLEIDINGSNIVEAU HBO. MINIMALE WERKERVARING 2 jaar. MINIMALE COMPETENTIES De vaardigheden om jezelf mondeling en schriftelijk goed uit te drukken. GEVRAAGDE DOCUMENTEN Aanleveren na gunning - Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument - VOG Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.