Freelance opdracht

BAG Beheerder

  • Doorn
  • Inhuurdesk
  • 157 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

12

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

15 juli 2024

Einddatum

31 december 2025

Reageren voor

Niet opgegeven

Opdrachtbeschrijving

ZZP'er gezocht voor een uitdagende opdracht in basisregistratie-administratie (BAG) bij een toonaangevende organisatie in Nederland. Ben jij een ervaren BAG-beheerder en op zoek naar een nieuwe freelance opdracht? Lees dan snel verder en ontdek de details van deze interessante mogelijkheid. De organisatie achter deze ZZP opdracht zoekt een gedreven freelancer om hun team te versterken met jouw expertise in de BAG-registratie. Laat deze kans niet voorbijgaan en reageer via de link onderaan deze pagina om jezelf voor te stellen voor deze interessante freelance opdracht in Nederland. Ontdek hieronder wat je kunt verwachten en wat we van jou vragen voor deze opdracht. Wij verwelkomen graag gemotiveerde professionals die willen bijdragen aan de kwaliteit en nauwkeurigheid van onze basisregistraties. Wat ga je doen? Als BAG-beheerder zal je de organisatie ondersteunen met diverse werkzaamheden. Hierbij kun je denken aan: - Registratie van logiesobjecten op recreatieterreinen. - Opnemen van standplaatsen in de BAG en het (her)nummeren van panden en standplaatsen, conform de bestaande nummering op de parken. - Opstellen van de benodigde brondocumenten. - Projectmatig onderzoeken van vermoedelijk onjuist opgevoerde bouwjaren en het corrigeren hiervan. - Onderzoeken van de juistheid van geregistreerde objecten voor de ontwikkeling van een woningregister. - Analyse van verschillen tussen BAG en WOZ in samenwerking met de belastingsamenwerking BghU en het wegwerken van deze verschillen. Gezocht Profiel Voor deze interessante freelance opdracht zoeken wij iemand die: - HBO werk- en denkniveau heeft. - Minimaal 2 jaar ervaring heeft als BAG-beheerder bij diverse gemeenten. - Concrete kennis heeft van de registratie van objecten op recreatieterreinen (pre). - Diepgaande kennis heeft van de BAG (objectafbakening en processen). - Op de hoogte is van de ontwikkelingen in de BAG en basisregistraties. - Ruime aantoonbare ervaring heeft met Vertex Objecten BAG van Processfive. - Kennis heeft van raakvlakken basisregistraties BGT, WOZ, BRP en BAG. - Ervaring heeft met een documentmanagementsysteem en zaaksysteem. Wat breng je mee? Daarnaast verwachten wij dat je de volgende competenties en vaardigheden hebt: - Een kwaliteitsgerichte houding. - Nauwgezet en gestructureerd werken. - Verantwoordelijkheidsgevoel voor de kwaliteit van de basisregistratie. - Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. - Inzicht, creativiteit en vaardigheid met het inschatten en oplossen van BAG-problemen. - Goed begrip van de informatieketen waar de BAG onderdeel van uitmaakt. - Projectmatig en zelfstandig kunnen werken. - Plannings- en organisatorische vaardigheden. - Affiniteit met automatisering. - Resultaatgerichtheid, proactiviteit, analytisch inzicht en flexibiliteit. - Integraal werken en denken. - Gevoel voor ambtelijke, politieke en bestuurlijke verhoudingen. - Klantvriendelijk, zelfs in conflictsituaties. - Initiatiefrijk, lef en inlevingsvermogen in een ander. Klinkt deze freelance opdracht als iets voor jou en voldoe je aan deze eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina en wie weet ben jij binnenkort aan de slag bij deze interessante organisatie op freelance basis in Nederland. Lijkt het je wat om deze opdracht aan te nemen? Laat deze kans dan niet voorbijgaan en maak je interesse kenbaar door te reageren via de link. Wij zien je reactie graag tegemoet en wensen je veel succes bij je sollicitatie!

Bekijk externe opdracht
Tags:
administratie, overheid, vastgoed, automatisering, projectmanagement