Freelance opdrachten

Backoffice Medewerker Samen Leven

  • Borne
  • Gemeente Borne
  • 346 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

36

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

27 mei 2024

Einddatum

31 augustus 2024

Reageren voor

Niet opgegeven

Opdrachtbeschrijving

Gezocht: Administratieve duizendpoot voor het Sociaal Domein bij de opdrachtgever in Nederland. Ben jij initiatiefrijk, oplossingsgericht en klantgericht? Heb jij administratieve en communicatieve ervaring? Dan zoeken we jou voor een uitdagende ZZP opdracht in het hart van de gemeente, in het inwonerscontactcentrum, de spil van het team Samen Leven. In deze ZZP opdracht ben jij het eerste aanspreekpunt voor het Sociaal Domein. Je zorgt ervoor dat inwoners vriendelijk en professioneel te woord worden gestaan. De nadruk van deze opdracht ligt op telefoondiensten en het beheer van de actielijst. De opdrachtgever zoekt een proactieve en enthousiaste freelancer die zijn/haar administratieve, secretariële en communicatieve vaardigheden actief inzet binnen het team Kwaliteit en Publiek op de afdeling Samen Leven van de gemeente. Dit is een perfecte opdracht voor een ZZP'er met gemeentelijke ervaring en een passie voor het sociaal domein.  JE TAKEN - Afhandelen van digitale en telefonische eerstelijns vragen, waarbij je het eerste aanspreekpunt voor de afdeling Samen Leven bent. - Aannemen van meldingen op basis van hulpvragen. - Beantwoorden en doorzetten van verzoeken van inwoners, samenwerkingspartners en zorgaanbieders die gaan over de producten en diensten binnen de afdeling Samen Leven. - Secretariële taken zoals notuleren van overleggen en het plannen van vergaderingen en ruimtes. - Administratieve ondersteuning bij subsidieaanvragen: controleren van binnengekomen aanvragen op volledigheid, opstellen van beschikkingen in samenwerking met een beleidsmedewerker, bewaken van de termijnen. - Uitvoeren van nevenactiviteiten zoals administratieve ondersteuning en verwerking binnen het sociaal domein. - Verzorging en controle van het digitale berichtenverkeer tussen de gemeente en de zorgaanbieders. - Verzorging van de administratieve procedure omtrent het opmaken van beschikkingen op basis van input van de consulenten.   GEZOCHT PROFIEL - Je beschikt over administratieve en secretariële ervaring, kennis en communicatieve vaardigheden. - Je hebt een relevante opleiding op minimaal HBO niveau. - Je hebt ervaring met de programma's Zorgned en Genesis. - Je werkt graag flexibel samen met zowel interne als externe partners en kunt ook goed zelfstandig werken. - Werken in een sociale, dynamische en complexe omgeving spreekt jou aan, en je bent je ervan bewust dat werkdruk soms een rol kan spelen. - Je bent communicatief vaardig in zowel woord als schrift. - Je werkt gestructureerd, methodisch en planmatig, en je bent nauwkeurig en accuraat. - Je hebt ervaring met het werken bij een gemeente en specifiek binnen het Sociaal Domein.   Voldoe je aan deze eisen en zie je jezelf in deze ZZP opdracht? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
administratie, gemeente, zorg, sociaal domein, secretarieel