Assetmanager Vastgoed
- Overijssel
- Zwolle
- Gisteren
Dienstverband
Contract
Uurtarief ?
€ 100
Uren per week ?
28
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 juni 2025
Einddatum
1 december 2025
Reageren voor
29 april 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een uitdagende ZZP opdracht in Zwolle. De organisatie achter deze ZZP opdracht werkt nauw samen met inwoners, ondernemers en partners om de kwaliteit van leven in de stad te verbeteren. Ze zijn op zoek naar tijdelijke versterking binnen het team Vastgoedmanagement, dat verantwoordelijk is voor de maatschappelijke vastgoedportefeuille van de gemeente. OPDRACHT Door vele projecten en opgaven is er tijdelijk behoefte aan versterking in het team Vastgoedmanagement. Dit team beheert een diverse vastgoedportefeuille, waaronder vluchtelingenhuisvesting, speeltuinen, kinderboerderijen, woningen en niet-verhuurbare monumenten. Als assetmanager ben je verantwoordelijk voor het relatiemanagement met huurders en beleidsafdelingen, afstemming met de beheerafdeling over technisch beheer en het financiële beheer van je deelportefeuille. Daarnaast werk je samen met collega's aan het professionaliseren van vastgoedmanagement en bijbehorende processen. JE TAKEN - Relatiemanagement met huurders en beleidsafdelingen. - Afstemming met de beheerafdeling over technisch beheer. - Financieel beheer van je deelportefeuille. - Bijdragen aan het professionaliseren van vastgoedmanagement en bijbehorende processen. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur op de afdeling vastgoed bij een gemeente. - Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het beheer (niet zijnde technisch beheer) van vastgoed bij een gemeente. - Aantoonbare werkervaring met klantcontact en het afsluiten van huurovereenkomsten (ook op het gebied van huurinkomsten en uitgaven). - Minimaal een hbo bachelor opleiding op het gebied van vastgoed/makelaardij/bouwkunde. - Aanvullende opleidingen op het gebied van Vastgoedmanagement zijn een pluspunt. - Een afgeronde MRE-opleiding is een pluspunt. - Uurtarief maximaal €100,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk. COMPETENTIES - Aanpakkersmentaliteit, oplossingsgericht en goed met mensen omgaan. - Heldere communicatie en goed in organiseren. - Intrinsieke drijfveer om te werken aan vastgoed met een maatschappelijke functie. - Proactief, verbindend en resultaatgericht. SELECTIEPROCES Stap 1: Beoordeling cv's op minimumeisen. Stap 2: Selectie van 10 cv's die aan de organisatie worden voorgelegd. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek. Stap 4: Selectiegesprek met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 6 mei en donderdag 8 mei 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 2 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen. - De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). - Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.