Ambtelijk secretaris welstandscommissie
- Nijmegen
- Omgevingsdienst Regio Nijmegen
- 19 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
12
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 januari 2025
Einddatum
30 juni 2025
Reageren voor
15 december 2024
Opdrachtbeschrijving
ZZP'er gezocht voor een uitdagende opdracht als ambtelijk secretaris adviescommissie welstand. JE TAKEN - Voorleggen van alle vergunningaanvragen (bouwen en monumenten) aan de welstandscommissie. - Verdiepen in binnengekomen plannen en voorbereiden van welstandvergaderingen. - Actief deelnemen aan welstandvergaderingen. - Verzorgen van de agenda en uitnodigen van bezoekers. - Nauwkeurig verwerken van nieuwe adviezen in het digitale zaakdossier. - Ondersteunen van vergunningverleners en fungeren als sleutel in het proces van lopende vergunningaanvragen. VERANTWOORDELIJKHEDEN Als secretaris draag je zorg voor de organisatie en ondersteuning van de bijeenkomsten van de welstandscommissie. Daarnaast denk je actief mee over de toekomst van de welstandstoetsing en het verloop daarvan na de invoering van de Omgevingswet. Dit doe je onder andere door het proactief verkennen van scenario’s om in te spelen op de Wkb en adequaat te voorzien in de verschuivende behoeften van onze opdrachtgevers. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt ervaring met vergunningverlening en/of toezicht en handhaving. - Je hebt kennis van en affiniteit met milieu, bouwen, geluid, bodem en water. - Je bent nauwkeurig, georganiseerd en communicatief vaardig. - Je kunt goed zelfstandig werken en neemt initiatief. - Je hebt ervaring met het voorbereiden en organiseren van vergaderingen. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.