Freelance opdracht

Ambtelijk secretaris

  • Utrecht
  • NS (Nederlandse Spoorwegen)
  • 139 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief ?

73.00

Uren per week ?

16

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

23 juli 2024

Einddatum

22 januari 2025

Reageren voor

Niet opgegeven

Opdrachtbeschrijving

ZZP'er gezocht voor een uitdagende opdracht als Ambtelijk Secretaris. Ondersteun de ondernemingsraad en draag bij aan een soepel proces van medezeggenschap. Flexibele werkuren en werken op locatie zijn vereist voor deze freelance opdracht in Nederland. Reageer via de link onderaan deze pagina als dit je aanspreekt. JE TAKEN - Organiseren van vergaderingen van de ondernemingsraad, inclusief het opstellen van vergaderschema’s, agenda's, het reserveren van vergaderruimtes en het maken en uitwerken van verslagen van de overleggen. - Redigeren van adviezen en instemmingen van de OR. - Zorgdragen voor de (financiële) administratie van de OR. - Redigeren en versturen van inkomende en uitgaande formele correspondentie van de OR. - Faciliteren bij de organisatie van trainingen en juridisch advies, inclusief het toetsen van offertes en facturen van adviseurs. - Ondersteunen van de organisatie van (tussentijdse) verkiezingen van de OR. - Aanspreekpunt voor OR-leden, de directie en externen, en afstemmen met experts Arbeidsverhoudingen en andere ambtelijk secretarissen. GEZOCHT PROFIEL - Je beschikt over minimaal hbo werk- en denkniveau of een afgeronde en relevante mbo 4 opleiding. - Relevante ervaring met bijvoorbeeld secretarieel werk, notuleren, het opstellen van agenda’s en gestructureerd denken. - Kennis van en ervaring met Outlook en Office 365 (MS Word, Sharepoint en MS Teams zijn essentieel). - Affiniteit met medezeggenschap en in staat om effectief samen te werken met de directie. - Uitstekende plannings- en organisatietalenten, en zeer integer met een dienstverlenende houding. - Flexibel en in staat om goed te presteren onder druk, met een kritische blik en gevoeligheid voor verhoudingen. - Initiatiefrijk met pragmatische oplossingen, en in staat om relaties constructief te verbeteren. WERKLOCATIE EN FLEXIBILITEIT Binnen deze opdracht ben je werkzaam voor de Ondernemingsraad NSST en val je hiërarchisch onder de afdeling Arbeidsverhoudingen & Arbeidsvoorwaarden (A&A). De vergaderingen van de ondernemingsraad vinden op dinsdagen plaats op locatie, dus wordt er van je verwacht dat je op deze dagen aanwezig bent. Op de momenten dat er geen vergaderingen zijn, is er de mogelijkheid om thuis te werken en uren flexibel in te delen. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan snel via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
administratie, secretarieel, HR, juridisch, management, advies