allround medewerker burgerzaken
- Gemeente Renkum, Oosterbeek
- Gemeente Renkum
- 13 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
36
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
11 november 2024
Einddatum
1 januari 2026
Reageren voor
6 november 2024
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever staat bekend om haar maatschappelijke betrokkenheid, betrouwbaarheid en transparantie. Als gemeentelijke organisatie is zij dienstbaar aan inwoners en bedrijven, waarbij een klantgerichte houding centraal staat. Voor het opvangen van piekwerkzaamheden gedurende aankomend jaar, is er de behoefte ontstaan naar een ervaren allround medewerker burgerzaken om tijdelijke ondersteuning te bieden bij piekbelasting op de afdeling Burgerzaken. De focus ligt op het efficiënt en klantgericht afhandelen van diverse burgerzaken aan de frontoffice en backoffice. VERANTWOORDELIJKHEDEN - Behandelen van aanvragen reisdocumenten en rijbewijzen - Uittreksels en verklaring omtrent gedrag - Verwerking adreswijziging en immigraties - Briefadressen verwerken en uitvoeren van adres onderzoeken - Eerste inschrijving en hervestigingen - Complete proces voor naturalisatie en opties - Dossiers voorbereiden huwelijk en geregistreerde partnerschappen - Afhandelen berichtenverkeer en gegevensverstrekking GEZOCHT PROFIEL - Ervaring met burgerzaken en gemeentelijke processen - Klantgerichte en dienstbare instelling - Goede communicatieve vaardigheden - Nauwkeurig en zelfstandig kunnen werken - Flexibel inzetbaar bij piekbelasting Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.