Adviseur Projectbeheersing Caribisch Nederland
- Utrecht/Den Bosch/Arnhem (hybride)
- Rijkswaterstaat
- 24 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
28
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 november 2024
Einddatum
1 november 2025
Reageren voor
28 oktober 2024
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven Adviseur Projectbeheersing voor het programma Caribisch Nederland. Dit programma richt zich op infrastructurele projecten in Caribisch Nederland, zoals de luchthaven van Bonaire, erosiebestrijdingsprojecten op Sint Eustatius en de uitbreiding van de zeehaven van Sint Eustatius. Het doel is om deze projecten op een robuuste en flexibele manier uit te voeren, met een focus op kwaliteit en samenwerking met diverse partijen in Nederland en Caribisch Nederland. JE TAKEN - Het opstellen, bewaken en actualiseren van de planning. - Het faciliteren van planningssessies en verwerken van de input in de planning in MS Project. - Het actueel houden van het risicodossier, faciliteren van risicosessies en verwerken van de input in het risicodossier in IPS. - Het challengen van risico-eigenaren en bewaken van de uitvoering van beheersmaatregelen. - Het inplannen van overleggen, zorgdragen voor verslaglegging en naleven van de acties die hieruit voortkomen. - Ondersteunen van het projectteam in het gebruik van SharePoint als DMS door te adviseren over indeling en gebruik. - Beheren van de SharePoint sites: rechtenbeheer en indeling van de mappenstructuur. - Ondersteunen en adviseren van de Manager Projectbeheersing in de beheersing van overige projectbeheersingsaspecten. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal een afgeronde HBO-opleiding. - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met projectbeheersing, specifiek in planning- en risicomanagement. - Aantoonbare kennis en ervaring met MS Project. - Zelfstandig en communicatief vaardig. - Pragmatische instelling en goede schriftelijke en mondelinge vaardigheden. - Flexibiliteit en een proactieve werkhouding. - Politiek sensitief. WENSEN - Aantoonbare kennis van en ervaring met documentbeheer met behulp van Connect (SharePoint inrichting). - Aantoonbare kennis van en ervaring met het werken in een projectomgeving waar het IPM-model of een vergelijkbaar model wordt gehanteerd. - Ervaring met infrastructurele projecten in de publieke sector. - Ervaring in projecten met een complexe governance met diverse opdrachtgevers en deelprojecten in verschillende fasen die gezamenlijk moeten worden gecoördineerd. ARBEIDSVOORWAARDEN - Maximaal tarief: € 72,86 per uur. - Optie tot verlenging: Ja, 3 keer maximaal 12 maanden tot en met uiterlijk 31-10-2028. - Bijzonderheden AVG: Geen foto, geen persoonsgegevens zoals (mail)adres, telefoonnummer, geboortedatum, nationaliteit of LinkedIn. Geen leveranciersgegevens zichtbaar op het format. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.