Adviseur Project beheersmaatregelen WMO
- Utrechtse Heuvelrug
- Inhuurdesk
- 2 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
28
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
20 januari 2025
Einddatum
31 mei 2025
Reageren voor
Niet opgegeven
Opdrachtbeschrijving
Ervaren interim-adviseur gezocht voor het project beheersmaatregelen WMO. Deze freelance opdracht biedt een uitdagende kans om van 16 januari tot 1 juni 2025, met de optie tot verlening tot 31 december 2025, een belangrijke bijdrage te leveren aan de individuele maatwerkvoorzieningen binnen het WMO-domein. Dit is een freelance opdracht van 28 tot 32 uur per week. TAKEN - Je geeft vorm en inhoud aan het project beheersmaatregelen WMO, met een focus op individuele maatwerkvoorzieningen. - Je adviseert management en bestuur over de inkoop van Wmo-zorg, inclusief aanbesteding van hulpmiddelen en implementatie. - Je adviseert over de regionale inkoopvisie Jeugdzorg en Wmo, specifiek voor de regio Zuidoost Utrecht. - Je werkt nauw samen met collega's uit de regio en neemt deel aan regionale werkgroepen. - Je legt verbanden tussen je werkzaamheden en de lokale ambitie van versterking van de sociale basis. - Je betrekt landelijke, regionale en lokale trends en ontwikkelingen in je werk. - Je fungeert als aanspreekpunt voor consulenten, aanbieders en adviesraad. - Je bent benaderbaar voor inwoners namens de gemeente en in samenwerking met de wethouder. - Je levert een bijdrage aan de planning en controlcyclus van de gemeente. PROFIEL - Je bent resultaatgericht, zelfstandig en toont initiatief. - Je bent een onafhankelijk en oplossingsgericht denker, rolvast en overtuigend. - Je hebt een proactieve houding en behoudt overzicht, zelfs onder tijdsdruk. - Je bekijkt maatschappelijke vraagstukken vanuit meerdere invalshoeken en legt verbindingen met collega's, maatschappelijke partners en beleidsnota's. - Je creëert draagvlak en bent een verbinder. - Je bent creatief, politiek sensitief en hebt lef. - Je beschikt over ten minste een Hbo werk- en denkniveau. - Je hebt ervaring met beleidsadvisering op de genoemde terreinen. - Je hebt kennis en ervaring met de praktische werkzaamheden in het lokaal sociaal domein, waaronder werken met subsidies. - Je hebt goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden en bent flexibel in taken en werktijden, zoals het bijwonen van raadsvergaderingen in de avonduren. DE OPDRACHTGEVER De opdrachtgever is een groene, bosrijke gemeente met circa 50.000 inwoners en zeven karakteristieke dorpen. Binnen de organisatie zijn de lijnen kort en de sfeer informeel. Samen met inwoners, ondernemers, partners en bestuurders werkt men met visie en ambitie aan actuele thema’s. Je werkt samen met een gemotiveerd en betrokken team dat zich inzet voor maatschappelijke vraagstukken. Deze dynamische rol biedt veel afwisseling en verantwoordelijkheid, waarbij je direct invloed hebt op het welzijn van inwoners. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.