Adviseur Crisisbeheersing
- Apeldoorn
- Het Kadaster
- 302 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
24
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 juni 2024
Einddatum
31 december 2024
Reageren voor
7 mei 2024
Opdrachtbeschrijving
FREELANCE PLATFORM NEDERLAND: VIND DE BESTE ZZP OPDRACHTEN VIND JE NIEUWE UITDAGING IN IT BEHEER EN ONTWIKKELING Heb je een passie voor IT en crisisbeheersing? Ben je klaar om je expertise te gebruiken in een uitdagende omgeving waarin je een cruciale bijdrage levert aan een professionele crisisorganisatie? De opdrachtgever achter deze ZZP opdracht zoekt een kundige Adviseur Crisisbeheersing om hun team te versterken. Rol en context van het project De Adviseur Crisisbeheersing speelt een sleutelrol in het professionaliseren van de crisisorganisatie van de opdrachtgever. De organisatie focust zich op het coördineren van de optredens bij rampen, crises of calamiteiten, om de continuïteit van hun dienstverlening te waarborgen. De adviseur zal meewerken aan het operationaliseren en implementeren van het nieuwe Crisisbeleidsplan en zal bijdragen aan het vormgeven van het OTO programma voor de komende jaren. Wat wordt er van je verwacht? - Je werkt de crisisorganisatie verder uit en maakt daarbij gebruik van bestaande organisatiestructuren. - Je professionaliseert de calamiteitenplannen en overige documentatie. - Je bepaalt de relaties en afhankelijkheden met andere organisaties en neemt deze op in het calamiteitenplan. - Je informeert en overlegt met stakeholders, waaronder de stuurgroep. - Je houdt je bezig met issue- en risicomanagement richting deze stakeholders. - Je draagt bij aan de definitieve besluitvorming voor het vaststellen van de nieuwe crisisorganisatie. Takenpakket in detail - Uitwerken van een Kadaster-brede organisatiestructuur om crises te bestrijden. - Actualiseren van het Communicatieplan. - Definiëren van rollen in de crisisorganisatie en het matchen van personeel voor deze rollen. - Documenteren van procedures en protocollen. - Toetsen van de crisisorganisatie aan wetgeving, standaarden, richtlijnen en best practices. - Onderhouden van regelmatig overleg met de stuurgroep over voortgang en professionaliteit. Gevraagde technieken, methoden en tools - Ervaring met MS Office en MS SharePoint. - Kennis van de applicatie CrisisConnect is een pré. Wie ben jij? - Je hebt ruime ervaring in een vergelijkbare rol. - Je kunt zelfstandig werken, toont initiatief en bent proactief in je communicatie. - Je hebt overtuigingskracht en bent vaardig in het managen van verwachtingen en relaties. Sluit je aan bij het freelance platform Nederland waar de focus ligt op het matchen van de beste freelance opdrachten met top freelancers. Toon je vaardigheden en draag bij aan de veerkracht van organisaties in tijden van crisis. Solliciteer nu en laat zien dat jij de juiste freelancer bent voor deze ZZP opdracht!