Adviseur contracten VenR Verkenning en Planuitwerking WNN
- Haarlem (hybride)
- Rijkswaterstaat
- 30 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief ?
€ 99.5
Uren per week ?
24
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
15 oktober 2024
Einddatum
15 oktober 2025
Reageren voor
22 oktober 2024
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een uitdagende opdracht als adviseur contractmanagement. Je gaat aan de slag met de Vervanging en Renovatie (VenR) opgave binnen West Nederland Noord. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van de planfase en het beheersen van overeenkomsten. Hierbij bouw je een goede relatie op met de opdrachtnemer en verlies je de verantwoordelijkheden van beide partijen niet uit het oog. HET PROGRAMMA De afdeling Verkenning en Planuitwerking werkt programmatisch aan de VenR opgave. Processtappen zoals Object in Beeld, Regio Analyse en Planfase worden aangestuurd door of namens het programma. Ook in de realisatiefase speelt het programma een rol. Door de voortdurende uitbreiding van het programma is er behoefte aan specifieke expertise in VenR projecten. Je ondersteunt contractmanagers en meerdere IPM teams, houdt overzicht, coördineert tussen disciplines, voert taken uit en signaleert risico’s. JE TAKEN - Ondersteunen van contractmanagers en IPM teams. - Coördineren tussen diverse disciplines. - Uitvoeren van taken en signaleren van risico’s. - Afstemmen met IPM teams en projectleden. - Onderhouden van contacten met beheerders en marktpartijen. - Voorbereiden en realiseren van contracten. - Organiseren van workshops en uitdenken van strategieën. - Opstellen van inkoopplannen en documentatie. - Begeleiden van aanbestedingsprocessen. - Opstellen van aanbestedingsdossiers. - Borgen van de planning van het aanbestedingsproces. - Adviseren bij contractwijzigingen. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal een afgeronde HBO opleiding. - Minimaal 5 jaar ervaring met projecten in de planfase van vervanging en renovatie. - Minimaal 5 jaar ervaring met raakvlakmanagement binnen en buiten IPM teams. - Minimaal 5 jaar ervaring met projectmatig werken conform het IPM model of vergelijkbare modellen. - Minimaal 3 jaar ervaring met coördinerende taken en integrale begeleiding van projecten. - Minimaal 5 jaar ervaring met SAP. - Minimaal 3 jaar ervaring in een inkoop- en contractmanagement team. ARBEIDSVOORWAARDEN - Standplaats: Haarlem. - Duur: 1 jaar met optie tot verlenging van 2 keer 1 jaar. - Inzet: 24 uur per week. - Tarief: € 92,25 - € 99,50 per uur. - Solliciteren: Stuur je recente CV in Word, onderbouwing van de eisen en wensen, en je all-in uurtarief excl. BTW uiterlijk 22 oktober 2024 voor 11:15 uur. - Geen foto of persoonsgegevens zoals (mail)adres, telefoonnummer, geboortedatum, nationaliteit of LinkedIn. - Geen leveranciersgegevens zichtbaar op het format. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.