Freelancer

Over mij

Dag, Ik werk als executive assistant. Na de Schoeversopleiding en de studie HBO Communicatie&Redactie heb ik voor commerciële bedrijven en de overheid gewerkt als bestuursondersteuner. Mijn taken doe ik op afstand/remote tenzij het in de buurt van Annecy is, waar ik woon of Genève. Ik help je met executive support en administratieve taken. Op een rij: 1. Organisatie - houdt dossiers en vergaderingen op orde 2. Time Management - optimaliseert de agenda van de leidinggevende 3. Communicatie - vergemakkelijkt interne en externe correspondentie 4. Voorbereiding vergaderingen - organiseert en bereidt vergaderingen voor 5. Reiscoördinatie - regelt alle aspecten van reizen 6. Expense management - houdt toezicht op budget en uitgaven 7. Poortwachter - controleert de toegang tot de leidinggevende. 8. Evenementplanning - organiseert evenementen en conferenties 9. Technologie - gebruikt technologie voor efficiëntie 10. Problemen oplossen - onmiddellijke administratieve uitdagingen aanpakken 11. Informatie voorbereiden - briefings en documenten voorbereiden 12. Projectbeheer - houdt toezicht op specifieke projecten 13. Feedback verzamelen - verzamelt feedback en geeft deze door 14. Kwaliteitscontrole - zorgt ervoor dat de normen worden gehandhaafd *. 15. Personeelscoördinatie - organiseert trainingssessies * 16. Netwerkondersteuning - beheert professionele contacten * 17. Trainingscoördinatie - organiseert trainingssessies * 18. Prioriteiten stellen - prioriteiten beheren en delegeren * 19. Beslissingsondersteuning - levert gegevens en onderzoek voor beslissingen * 20. Beheer van belanghebbenden - onderhoudt contacten met belangrijke belanghebbenden * 21. Crisismanagement - assisteert bij noodsituaties * 22. Hulp bij strategische planning - helpt bij het implementeren van uitvoeringsplannen * 23. Cultureel ambassadeur - houdt de bedrijfscultuur in stand en verspreidt deze * 24. Efficiëntie - stroomlijnt administratieve en strategische taken

Ervaring

-

Portfolio / Media

-